شنا در دریای مازندران ۸ قربانی گرفت

اعتمادآنلاین|

سیدجعفر ساداتی با اعلام خبر فوق گفت: افزایش حجم حضور مسافر در سواحل دریا در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی نیازمند آن است تا همه افرادی که دریا و سایر نقاط گردشگری استان که در مسیر رودخانه ها واقع شده اند توجه بیشتری در این زمینه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ناآشنایی به فنون شنا، شنا در خارج از محدوده طرح های ایجاد شده و نقاط حادثه خیز و بی توجهی به هشدارهای ناجیان غریق و ماموران انتظامی، سالانه سبب غرق ده‌ها نفر از هموطنان و گردشگرانی میشود که نا آگاهانه تن به دریا می سپارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق شدن ۸ نفر از هموطنان از استان های مختلف کشور طی ۲ روز گذشته در سواحل شهرستان های تنکابن، نوشهر، فریدونکنار، عباس آباد، ساری، چالوس و نور خبر داد و گفت: این افراد به علت عدم آشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح، جان باختند که جسد این افراد با حضور عوامل امدادی کشف و به سردخانه منتقل شد.

ساداتی در خاتمه به هموطنان توصیه کرد: به هنگام استفاده از این موهبت الهی هشدارهای ماموران انتظامی و ناجیان غریق را جدی گرفته، از شنا در نقاط ممنوعه شنا نظیر محدوده های خارج از طرح های سالم سازی، نقاط کور دریا و ساعت های تعطیلی طرح خودداری کنند تا لذت مسافرت برای آنان و اعضای خانواده تلخ نشود.

پست بعدی

تعداد تلفات حمله به هتل موگادیشو به ۳۰ کشته افزایش یافت

ش آگوست 20 , 2022
اعتمادآنلاین| تعداد کشته‌های حمله به هتلی در موگادیشو پایتخت سومالی، به حداقل ۳۰ نفر رسیده است. به گزارش ایسنا، پلیس سومالی اعلام کرد که این گروه پیش از ورود به ساختمان هتل "حیاة" و تیراندازی، دو بمب را در مقابل هتل منفجر کردند. آنها همچنین چند ساعت پس از آغاز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000