درب ضد سرقت دست دوم سفید براق عرض 110

در تمامی شهرها و استان های کشورمان خرید و فروش دربهای ضد سرقت دست دوم صورت می گیرد، یکی ازین شهرها، شهر کرج می باشد که بازار معاملات دربهای ضد سرقت در آنجا رونق دارد.

درب ضد سرقت امروزه به دلیل محافظت و استحکام بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و محافظ بسیار خوبی برای ورود سارقان به داخل خانه، محل کار و یا محیط اداری می باشد.

لنگه درب، اصلی ترین بخش یک درب ضد سرقت به حساب می آید و بیشترین تاثیر را در قیمت درب ضد سرقت و پنجره دوجداره قزوین خواهد داشت.

از جمله مواردی که باعث افزایش استقبال از این محصول شده علاوه بر استحکام، زیبایی بصری این محصول می باشد که با توجه به طرحها و نقشهای استادانه ای که درساخت ظاهر درب قرار می گیرد، بر جذابیت این محصول می افزاید.

طرحها و نمونه های مختلفی از درب ضد سرقت دست دوم موجود می باشد و همیشه توسط شرکت ها و کارخانجات بصورت متن و یا عکس تبلیغ می شود، می توان با بازدید ازعکس درب ضد سرقت به مدلها، نمونه ها و طراحیهای مختلف این محصول پی برد.

یکی از بهترین راههای خرید درب ضد سرقت خرید اینترنتی هست که با توجه به نظرات و عکسهای این محصول می توان به راحتی اقدام به خرید این محصول کرد.

مورد مهمی که در درب ضد سرقت و درب و پنجره دوجداره چوبی و بخصوص در طرح ترک آن مطرح است نوع قفل آن است که بهتر است از مدل و نوع کاله اورجینال اصلی باشد و در این نکته دقت لازم صورت گیرد چون مدلهای مشابه زیادی وجود دارد.

درب ضد سرقت عرض ۹۰ ۱۳۰

در این مرکز بهترین و با کیفیت ترین درب ضد سرقت عرض ۹۰ ۱۳۰ ساخته و در معرض فروش قرار داده می شود علاوه بر ساخت درب ضد سرقت با این سایز، درب با ویژگی های دیگری هم تولید کردیم که در ادامه به آن می پردازیم.

طی سال‌ها تمرین، ما فناوری ویژه چرخ گردان فلزی را خلاصه کرده‌ایم: قاب گردان باید از فولاد ضد زنگ آلیاژ پروفیل آلومینیوم باشد در چارچوب ورق درب باید از لوله فولادی ضد زنگ یا لوله گالوانیزه استفاده شود.

درب با مواد ضد حریق پر می شود (قابل استفاده برای عایق حرارتی و عایق صوتی قوی و همچنین عملکرد ضد حریق) و سپس لایه پرکننده با پانل لانه زنبوری آلیاژ آلومینیوم به ضخامت 9 میلی متر آب ساخته می شود، به عنوان مثال درب ضد سرقت عرض 110 از این نوع دربها می باشد.

این برد از صفحه آلیاژ آلومینیوم  استفاده می شود، درب با این ساختار هم برای منطقه سرد و هم برای منطقه با دمای بسیار بالا در خاورمیانه مناسب است.

این نه تنها می تواند صافی سطح درب را تضمین کند، بلکه از مقاومت ضربه ای در فرآیند حمل و نقل و استفاده نیز اطمینان می دهد.

سپس می توانیم انواع تزئینات مجسمه سازی و خاتم کاری را روی سطح درب انجام دهیم نقوش درب ساخته شده با این فرآیند متنوع و تازه است، سطح درب محکم و بادوام است و سطح رنگ دارای چسبندگی قوی است.

درب ضد سرقت سفید

برای این‌ که افرادی که از درب ضد سرقت استفاده می کنند بتوانند متناسب با محیط و فضای منزل یا ساختمان خود و طبق سلیقه ی خودشان دربها را انتخاب کنند از این رو دربها را در انواع و اقسام مختلفی مانند درب ضد سرقت تهران می سازند و در رنگهای متنوعی مثل سفید، قهوه ای، سیاه و غیره تولید می کنند.

قیمت دربهای ضد سرقت به‌ دلیل ویژگیها و کاربرد عالی آنها در مقایسه با دربهای معمولی بیشتر می ‌باشند اما ارزش آن را دارد که با استفاده از آنها احتمال هرگونه خطر سرقت را از اشیاء گران‌ بها و وسایل منزل خود دور کنیم، اجزاء و قسمتهای مختلف دربهای ضد سرقت شامل ورقه‌ ی فلزی آن می ‌شود که شاید مهم ترین قسمت تشکیل‌ دهنده ی آن باشد.

در اصل می توان گفت که یکی از تفاوتهای درب ضد سرقت سفید براق با دربهای معمولی همین استفاده از ورقه های فلزی در تولید این دربها می باشد که نصب ورقه های فلزی در دربهای ضد سرقت توسط کمربندهای فولادی، کلاف و ورق انجام می شود.

از مهم ترین اجزایی که در درب ضد سرقت وجود دارد قفل آن می باشد که قفلهای درب ضد سرقت تو پر می باشند که تو پر بودن آنها باعث مقاومت بالای قفلهای درب می شود و همچنین برخی از قفلهای دربهای ضد سرقت خصوصیاتی مثل ضد برش و ضد اسید بودن را دارند که امنیت این نوع دربها بالاتر می باشد.

پست بعدی

خواص ارده کنجد خانگی تلخ تکسان پایدار

ی آگوست 14 , 2022
یکی از گیاهان گرمسیری که دارای خاصیتهای فراوانی برای بدن می باشد می توان به کنجد اشاره نمود. ارده کنجد از کنجد تف داده و کوبیده حاصل شده که به روشهای خانگی تهیه می شود، اما در بازار نوع تقلبی و تلخ آن مشهود است که می بایست از خرید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000