هنیه و زیاد النخاله تلفتی گفت‌وگو کردند/ تاکید بر شکست استراتژی دشمن برای مقابله با اراده فلسطین

اعتمادآنلاین|

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و زیاد النخاله، دبیرل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگویی تلفنی تاکید کردند که استراتژی دشمن برای درهم شکستن اراده ملت مبارز فلسطین و اتحاد و یکپارچگی مقاومت در مقابله با اشغالگران شکست خورده است.

​به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، هنیه و النخاله در ادامه نیز ضمن ادای احترام به ارواح شهدای حملات چند روز اخیر دشمن صهیونیستی از جمله فرماندهان گردان‌های القدس و غیرنظامیان فلسطینی تاکید کردند، این خون‌ها به مثابه چراغ روشنگر برای راه آزادسازی فلسطین باقی خواهند ماند و پس از شهادت فرماندهان مقاومت، کسانی که پرچم را در دست دارند، مسیر آنها را ادامه می‌دهند.

آن دو در ادامه درباره درگیری اخیر با رژیم اشغالگر و پیامدهای آن و راه‌های تقویت مقاومت و هماهنگی مشترک گفتگو کرده و یکپارچگی مقاومت در میدان را ستود.

همچنین این دو رهبر حماس و جهاد پایداری ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آنها و اقدامات سیاسی را که در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی انجام شده، ستوده و درمورد انجام دیداری در آینده نزدیک در سطح رهبران دو جنبش جهت بررسی تحولات سیاسی و میدانی و تقویت روند استراتژیک برای آینده مقاومت توافق کردند.

پست بعدی

سقوط ۴۵ درصدی مخاطبان صداوسیما

س آگوست 9 , 2022
تحولات مرجعیت خبری ۳ منبع عمده کسب خبر نزد مردم کشور در ۲ دهه اخیر بر اساس نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد که در ۱۸ سال گذشته مخاطبان صداوسیما ۴۵ درصد افت داشته‌اند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000