وزارت اطلاعات ادعای ترور بیولوژیکی امام(ره) را تکذیب کرد

اعتمادآنلاین|

یک منبع مطلع اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده‌ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و بدنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات آقای نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است.

به گزارش ایرنا، این منبع آگاه تصریح نموده که نقاشیان در مقطع رحلت حضرت امام خمینی (ره) یا پس از آن، هیچ مسئولیتی در وزارت اطلاعات نداشته است.

گفته می شود ؛ ادعاهای کذب آقای نقاشیان در انتساب خود به وزارت اطلاعات مسبوق به سابقه بوده و نامبرده در سالهای گذشته به اتهام "غصب عنوان وزارت اطلاعات" و عناوین مجرمانه دیگر، دارای چند پرونده در دستگاه قضایی می‌باشد.

پست بعدی

اختلاف چین و تایوان دامن آیفون را گرفت/ سایه سیاست روی گوشی اپل

د آگوست 8 , 2022
اعتمادآنلاین| اپل کم کم برای رونمایی از سری آیفون 14 آماده می‌شود، اما چین و تایوان این روزها رابطه خوبی ندارند و این موضوع می‌تواند به ضرر اپل تمام شود. اگر چین و تایوان به این روند ادامه دهند، احتمالا عرضه خانواده آیفون 14 به تعویق خواهد افتاد. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000