قیمت فوم سرد مبلی 13 سانتی

برای خرید فوم سرد بادوام با کمترین هزینه حتما به سایت ما مراجعه کنید؛ فوم سرد صندلی مزایایی نسبت به سایر فوم ها دارد مانند کشسانی و انعطاف بالا، حفظ درجه حرارت مناسب، عدم ایجاد آلرژی و حساسیت و مقاومت بالا در برابر فشار.

این فوم ها با استفاده از تکنولوژی مدرن تهیه می شوند و ویژگی های فوق العاده ای دارند؛ فوم سرد تا حدودی رطوبت و هوا را عبور می دهد که همین امر سبب خنک شدن و عدم تعریق می شود.

شاید این سوال که فوم سرد را از کجا بخرم ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد؛ باید گفت این فوم ها با کیفیت و ضخامت های مختلفی تولید می شوند که انتخاب و پیدا کردن محصول با کیفیت و مناسب را کمی دشوار می سازد که شرکت ما این محصول را با بالاترین کیفیت با استانداردهای بین المللی ارائه می کند و شما می توانید جهت اطمینان بیشتر از کیفیت محصول از شرکت ما نیز دیدن فرمایید یا سمپل محصول را خریداری نمایید.

عوامل زیادی بر نرخ فوم سرد در بازار تاثیرگذار است که گاها موجب نوسان قیمت این محصول نیز می گردد؛ کیفیت، سایز و میزان سفتس و نرمی و همچنین وزن فوم از عواملی هستند که در قیمت فوم سرد دخیل هستند.

همچنین داشتن گارانتی نیز موجب افزایش قیمت این محصول می شود و واضح است که دارا بودن گارانتی نشان دهنده ی کیفیت بالای یک محصول است؛ هنگامی که مواد اولیه ساخت فوم با فزایش قیمت رو به رو می شود قیمت نهایی محصول نیز افزایش می یابد.

فوم سرد 13 10 سانتی

در حقیقت فوم سرد 13 10 سانتی از پلی اتیلن فشرده به همراه حباب های ریز هوا تولید شده است که عایقی بسیار بی نظیری هم می باشد.

این فوم ها معمولا برای مصارف رطوبتی، حرارتی، برودتی و همینطور به عنوان عایق صدا به کار می روند.

کارایی دیگر این فوم سرد پیکفوم به این صورت است که در برابر ضربه، حرارت، الکتریسیته مقاومت بسیار بالایی دارند.

در فوم های سرد پلی یورتان که سلول باز هستند در برابر اعمال فشار هوای داخلی آن ها به خوبی جا به جا می شود و باعث انعطاف پذیری بالا در آن ها خواهد شد.

مواد اولیه ای که در فوم های سرد پلی یورتان به کار رفته، ایزوسیانات MDI است.

میزان نرم و سفت بودن فوم سرد به ایزوسیانات پلی ال بستگی دارد که اگر میزان رنج به کار رفته در آن افزایش یابد فوم حالت سفتی بیشتری به خود می گیرد.

در ادامه باید درباره قیمت فوم سرد 13 سانتی صحبت کنیم.

بهتر است بدانید فوم سرد صندلی از ترکیب مواد شیمیایی خاصی به وجود می آیند که دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد.

این فوم ها نسبت به اسفنج ها دارای عمر بسیار طولانی تری می باشند و در مکان های بیشتری می توان از آن استفاده کرد.

انواع فوم هایی که از آن ها برای ساخت در مبلمان استفاده می شوند شامل فوم های پنبه ای، چسبی، نمدی، فنری، فوم گرم، فوم سرد و فوم ویژه می باشند.

قیمت فوم سرد مبل راحتی

تنها قسمتی که ممکن است در معرض خطر فرسودگی باشد نشیمن یا کف مبمان است.

با استفاده از فوم های سرد دیگر این مشکل و خطر را نخواهید داشت و می توانید مبلمان خود را با طول عمر بیشتری نگهداری کنید.

قیمت فوم سرد مبل راحتی باتوجه به اندازه، ابعاد، ضخامت و متریال استفاده شده متفاوت است.

خریداران عزیز باید در نظر داشته باشند فوم سرد با اسفنج برای مبل خیلی مقاوم تر از فوم های دیگر است برای مثال فوم های گرم استحکام کمتری نسبت به فوم های سرد دارند.

در صنعت فوم سازی نام دیگر فوم سرد پلی یورتان نامیده شده است.

این نوع فوم انعطاف پذیری بالایی دارد و خیلی نرم است.

این محصول در دمای خیلی کم و حرارت غیر مستقیم ساخته می شود، این کار فرصت بیشتری به مولکول ها می دهد به همین دلیل حالت ارتجاعی آن از فوم گرم بیشتر است.

از آنجایی که فوم سرد نرم تر است در قسمت کفی یا نشمین مبلمان استفاده می شود.

ممکن است سوالی که همیشه ذهن شما را به خودش درگیر کرده این باشد که در ساخت مبلمان چه متریالی استفاده شده است.

با خرید فوم سرد مبلی و استفاده آن در مواد اولیه تولید مبلمان خیال خریداران را راحت کرده است.

فوم انواع مختلفی دارد که هرکدام از آن ها یک کاربردی برای تولید مبلمان دارند.

استفاده از این محصول با کیفیت در مبلمان باعث می شود که مبلمان شما طول عمر زیادی داشته باشند.

یکی از مهم ترین ویژگی های کیفی تعیین مبل استفاده از فوم های سرد است که اگر شما مبلمانی تهیه کنید که نشمین آن از فوم های سرد ساخته شده باشد در نهایت کالایی با کیفیت برای خود تهیه کرده اید.

پست بعدی

صادرات بازی فکری خانوادگی + خرید بازی فکری خانوادگی مهیج

ش آگوست 6 , 2022
به هر گونه تلاش ذهنی که به شکل هدفدار فردی یا گروهی و خانوادگی انجام می شود و بسیار در روحیه، شخصیت و زندگی فرد تاثیر دارد بازی فکری خارجی می گویند. بازی فکری تمرکز در افراد را بالا می برد و موجب شادی و نشاط در اعضای خانواده را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000