ارازل و اوباش انگشت قهرمان بوکس ایران را قطع کردند + عکس

اعتمادآنلاین|

هادی روستایی مربی این بوکسور فردیسی گفت: تعدادی افراد ناشناس به ابوالفضل امینی قهرمان بوکس حمله ور شده و وی را با قمه و چاقو مورد ضرب و جرح قرار می دهند. در این درگیری که فیلم آن نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شد، انگشت دست این ورزشکار قطع و از ناحیه گردن و سر آسیب دیده است.

وی گفت: امینی عضو سابق تیم ملی بوکس و دارنده چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز کشوری است.

سعید کولیوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز تاکید کرد: ابوالفضل امینی قهرمان بوکس تیم ملی کشور چند روز گذشته توسط چند نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و هم اکنون تحت مداوا در بیمارستان قرار دارد.

حسین ناصرخاکی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس هم گفت: یک نفر از ضاربان این ورزشکار بازداشت و پرونده قضایی نیز براس بررسی موضوع در این باره تشکیل شده است.

حمله به قهرمان بوکس ایران

پست بعدی

گلزنی محمد محبی برای استقلالی‌ها دردسرساز شد!

ی جولای 24 , 2022
اعتمادآنلاین| استقلالی‌ها از ابتدای نقل‌وانتقالات تابستانی در کنار حفظ شاکله فصل گذشته و تقویت تیم خود، به طور ویژه برای جذب بازیکن در پست وینگر برنامه‌ریزی کرده و دو بازیکن نامدار فوتبال ایران را زیر ذره‌بین خود داشتند. سعید صادقی ستاره بی‌چون و چرای لیگ بیست‌ویکم که موثرترین بازیکن فصل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000