واشنگتن دخالت در امور خاورمیانه و تلاش برای تغییر منطقه را متوقف کند

اعتمادآنلاین|

چین از آمریکا و غرب خواست تا دخالت در امور خاورمیانه و تلاش برای تغییر منطقه بر اساس استانداردهای خود را متوقف کنند.

به گزارش ایرنا از پوپل دیلی آنلاین، وانگ یی وزیر امور خارجه چین این اظهارات را عصر جمعه و هنگام گفت وگو با فیصل مقداد همتای سوری خود از طریق ویدئو کنفرانس گفت.

وانگ ضمن درخواست برای همکاری بیشتر، چندجانبه گرایی و صلح پایدار افزود: چین قاطعانه از مردم خاورمیانه در دستیابی به توسعه به صورت مستقل و حل مسائل امنیتی منطقه از طریق وحدت و خودسازی حمایت می‌کند.

وزیر خارجه چین با بیان اینکه موضوع فلسطین مساله اصلی خاورمیانه است و نباید توسط جامعه بین المللی فراموش شود، گفت: چین مایل است موضوع فلسطین را به راس امور بین المللی بازگرداند.

وانگ از آمریکا و غرب خواست نقص‌های دیرینه خود را اصلاح کنند، به حاکمیت کشورهای منطقه احترام گذاشته و کارهایی انجام دهند که برای توسعه صلح آمیز منطقه بر اساس نیازهای مردم آن مفید است.

پست بعدی

حذف تدریجی زندگی نتیجه وضعیت اقتصادی

ش جولای 16 , 2022
تورم و از هم گسیختگی اقتصادی، زندگی‌ عمومی را لاغرتر و انسان‌ها را رنجورتر می‌کند. این کاهش کیفیت زندگی اقتصادی نتایج و تاثیراتی را در بر دارد. 1. گران و گران‌تر شدن کالاها و تورم روزافزون، دست کم دو پیامد دارد: اولا، برخی کالاها را از سبد مصرفی خانوارها حذف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000