اسرائیل و آمریکا آغاز همکاری در زمینه فناوری‌های پیشرفته را اعلام می‌کنند

اعتمادآنلاین|

در آستانه ورود جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به تل‌آویو؛ یائیر لاپید، نخست‌وزیر دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد: اسرائیل و آمریکا آغاز همکاری‌های راهبردی در زمینه فناوری‌های پیشرفته را اعلام می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، وی تصریح کرد: اعلامیه مشترکی که قرار است در جریان دیدار با بایدن امضا شود، اسرائیل را در صدر نوآوری جهانی قرار می‌دهد و جایگاهی برای آن به عنوان یک قدرت در زمینه فناوری ایجاد می‌کند.

یک رسانه عبری فاش کرد جو بایدن و یائیر لاپید در جریان سفر امروز (چهارشنبه) بایدن به تل‌آویو سندی موسوم به "اعلامیه قدس" را امضا می‌کنند.

طبق گفته یک مقام اسرائیلی، بایدن با امضای این بیانیه متعهد به حفظ "امنیت اسرائیل" خواهد شد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که اعلامیه قدس همکاری امنیتی میان واشنگتن و تل‌آویو را تقویت خواهد کرد.

پست بعدی

رئیس سازمان اوقاف: «انقلاب اسلامی پرچم‌دار غدیر است/ علم، قدرت می‌آفریند»

چ جولای 13 , 2022
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی پرچم‌دار غدیر است، گفت: «العلم سلطان؛ علم قدرت می‌آفریند. امروز بناها و ابزار بشر هم‌واره در حال پیشرفت است و حجم عظیمی از اطلاعات در حال تولید است. من این فضا را مجازی نمی‌دانم و معتقدم شبکه‌ای مثل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000