اطلاعات آمریکا برای کی‌یف تصاویر ماهواره‌ای می‌فرستد

اعتمادآنلاین|

یکی از اعضای گروه هکری روسی RaHDIt اعلام کرد، اطلاعات آمریکا تصاویری ماهواره‌ای از جمله تصاویری از قلمروی روسیه برای کی‌یف ارسال می‌کند تا آنها اهداف غیرنظامی را بزنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این هکر همچنین گفت: به طور قطع می‌دانیم که اطلاعات آمریکا برای اطلاعات اوکراین تصاویر ماهواره‌ای، داده‌های راداری شامل تصاویری ماهواره‌ای از قلمروی روسیه ارسال می‌کند که موشک‌ها و گلوله‌های اوکراینی به آنجا اصابت می‌کنند. می‌دانیم که سیستم‌های رهگیری راداری بر اساس اطلاعات اوکراین عمل می‌کنند.

سوم ژوئیه سال جاری میلادی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین حملاتی عمدی با موشک‌های Tochka-U مجهز به کلاهک‌های خوشه‌ای و پهپادهای Tu-۱۴۳ علیه مناطق مسکونی در شهرهای بلگورود و کورسک روسیه انجام داد.

دفاع هوایی روسیه تمامی سه موشک پرتاب شده را در هوا منهدم کرد اما لاشه‌های آنها در مناطق مسکونی روسیه اصابت کرد.

بر اساس اعلام فرماندار منطقه بلگورود، این تیراندازی باعث تخریب ۶۵ منزل مسکونی از جمله آپارتمان‌ها و کشته شدن چهار تن و زخمی شده چهار فرد دیگر شامل یک کودک شد.

این عضو گروه هکری RaHDIt روسیه همچنین گفت، برای انجام چنین حملاتی شما به اطلاعات و محل اهداف نیاز دارید.

پست بعدی

واکنش ظریف به جنجال‌ها: خدا می‌بیند و همین کافی است

د جولای 11 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدجواد ظریف با بیان این‌که جدل‌ها و بحث‌های انحرافی نه سازنده است نه باری از دوش مردم ایران بر می‌دارد تصریح کرد: در شرایط کنونی همه کوشش‌ها باید در جهت انسجام ملی و حل مسائل کنونی کشور و مردم باشد. وزیر خارجه پیشین کشورمان در صفحه اینستاگرام خود در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000