افزایش مبتلایان به آبله میمونی در فرانسه و ثبت اولین بیمار زن

اعتمادآنلاین|

مقامات بهداشت فرانسه روز گذشته (سه شنبه) اعلام کردند: ۲۷۷ مورد ابتلا به آبله میمونی از جمله یک زن در این کشور شناسایی شده است.

به گزارش ایسنا، شمار مبتلایان به این بیماری در فرانسه نسبت به آخرین آمار رسمی که ۱۸۳ مورد اعلام شده بود، افزایش قابل توجهی داشته است. همچنین تاکنون موردی از فوت ناشی از این بیماری در این کشور گزارش نشده است.

علائم اولیه این بیماری شامل تب بالا، ورم غدد لنفاوی و بروز تاول روی پوست است. این ویروس به طور معمول پس از دو یا سه هفته از بین می‌رود.

به گزارش مدیکال اکسپرس، پیش از این، بیماری ویروسی آبله میمونی بومی غرب و مرکز آفریقا بوده اما اکنون مواردی از ابتلا در چندین قاره گزارش شده است.

پست بعدی

فرهاد مجیدی به دنبال یک مدافع ایرانی

چ ژوئن 22 , 2022
اعتمادآنلاین| فرهاد مجیدی برای تقویت خط دفاعی اتحاد کلباء به دنبال جذب یک مدافع ایرانی است. به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم اتحاد کلباء امارات انتخاب شده است. به نظر می‌رسد که سرمربی ایرانی اتحاد کلباء به دنبال بردن بازیکنان ایرانی به این تیم است. محمد المندوس، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000