توقیف یک کشتی دیگر حامل سوخت در یمن توسط ائتلاف عربی

اعتمادآنلاین|

شرکت نفت یمن در صنعاء با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، ائتلاف دشمن به رهبری واشنگتن کشتی سوخت "پرنسس حلیمه" را که حامل بیش از ۲۳ هزار و ۹۲۰ تن بنزین است، با وجود بازرسی‌ها و دریافت مجوزهای ورود از سازمان ملل، توقیف کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، نیروهای ائتلاف سعودی در طول دوره آتش‌بس انسانی در یمن نیز چندین کشتی از جمله آنها کشتی دیزلی "دیتونا" و کشتی "قیصر" حامل بنزین را که از سازمان ملل نیز مجوز دریافت کرده بود و کشتی دیزلی"سیبلاندر سافیر" را توقیف کرده بودند.

شورای عالی سیاسی یمن در طول دوره آتش‌بس بر لزوم پایبندی طرف مقابل به شروط آتش‌بس تاکید کرده و از آنها خواسته بود طبق توافق اجازه دهد در راستای رفع نیازهای مردم یمن، کشتی‌های حامل فرآورده‌های نفتی وارد بنادر این کشور شوند.

پست بعدی

طارمی به فنرباغچه نزدیک شد

چ ژوئن 15 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو این روزها در رسانه های ترکیه به سوژه داغی تبدیل شده که در رادار باشگاه فنرباغچه قرار دارد. به گزارش خبرآنلاین، در همین رابطه کریم کورکماز خبرنگار رادیو گل در تحلیل احتمال انتقال مهدی طارمی به فنرباغچه این طور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000