شناسایی اولین مورد مبتلا به تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو در چهارمحال و بختیاری

اعتمادآنلاین|

علی احمدی از شناسایی اولین مورد مبتلا به تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این بیماری از طریق کنه، گوشت آلوده و حیوانات آلوده وارد بدن فرد می‌شود و این بیماری از طریق خون می‌تواند انتقال پیدا کند.

به گزارش ایسنا، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: شهروندان از گوشتی استفاده کنند که ممهور به مهر دامپزشکی باشد، همچنین از مصرف گوشت قرمزی که در معابر عمومی ذبح می‌شود اجتناب کنند و دامداران و عشایر دام‌های خود در اسطبل‌های بهداشتی نگهداری و واکسینه کنند.

وی بیان کرد: اکنون فصل زاد و ولد کنه است و این مسئله موجب انتشار بیماری تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو در چهارمحال و بختیاری می‌شود، این بیماری کشنده است.

پست بعدی

معاون پارلمانی رئیسی : لایحه اصلاح قانون حمل سلاح به تجمعات اعتراضی کنونی ، ربطی ندارد

د ژوئن 13 , 2022
ایسنا نوشت : حسینی گفت : این لایحه در دولت قبل تهیه و در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی شد. لایحه مذکور، خوب و قابل دفاع است و نکته منفی ندارد که عده‌ای آن را به برخی تجمعات و اعتراضات امروز، ربط بدهند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000