یکی دو روز است که سارقان بانک ملی دستگیر شده‌اند

اعتمادآنلاین|

سردار حیسن رحیمی، رئیس پلیس پایتخت از دستگیری سارقان صندوق‌های امانات بانک ملی روبروی دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش صدا و سیما، سردار حسین رحیمی در ارتباط تلفنی با بخش خبری شبکه خبر در ساعت ۱۱:۴ دقیقه قبل از ظهر گفت: از ساعات اولیه روز دوشنبه مطلع شدیم که این سرقت به وقوع پیوسته و بلافاصله بعد از بازدید از صحنه کار پلیس شروع شد و با تشکیل چندین تیم ویژه از مجرب‌ترین و توانمندترین کارگاهان پلیس آگاهی تهران طرح عملیاتی ویژه برای به دست آوردن سرنخ‌ها و شناسایی سارقین، نحوه سرقت و دستگیری آنان انجام شد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران کمتر از ۴۸ ساعت، یکی دو روز است که سارقان دستگیر شدند، تمام سارقین و مرتبطین شناسایی و دستگیر شدند و یک بخشی در داخل کشور و بخشی هم که به خارج از کشور متواری شده بودند دستگیر شدند و بخش عمده‌ای از اموال مردم کشف شده است و کار کماکان ادامه دارد و به مردم عزیز و مالباختگان عرض می‌کنم، پلیس با اقتدار و توانمندی و تسلط خوبی که بر این قبیل مجرمین دارد در کمترین زمان ممکن سارقین و مرتبطین و بخش زیادی از اموال به سرقت رفته مردم کشف شده است و در اطلاع رسانی‌های بعد اطلاعات کامل منتشر خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: تمام عوامل اصلی که بخشی در داخل و با اقدام ویژه‌ای بخشی در خارج از کشور بودند، همه دستگیر شدند و حالا شاید برخی از مرتبطین باشند، ولی عوامل اصلی کامل دستگیر شدند.

پست بعدی

اجرای طرح فروش کیلویی نان در کشور تا ۴ ماه آینده

ج ژوئن 10 , 2022
اعتمادآنلاین| مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح توزیع کیلویی نان در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده و در حال بررسی است. به گزارش تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی در رابطه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000