محمد کارت و جنس نگاهش به سینما را باید بر مبنای مجموع آثاری که در سینمای مستند، کوتاه و بلند داستانی و حالا سریالسازی ارائه کرده است، بررسی و تحلیل کرد. استخراج وجوه اشتراک میان آثاری همچون «شنای پروانه» در سینمای بلند داستانی، «آوانتاژ» و «خون مردگی» در سینمای مستند و «بچهخور» در فضای فیلم کوتاه راهگشای شناخت شیوه نگاه کارت به سینما و فیلمسازی است.
ممکن است بپسندید
-
2 سال پیش
از سیدجمال تا عبدالکریم سروش
-
2 سال پیش
رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران مشخص شد
آخرین دیدگاه