آلبوم «فصل اول» منتشر شد

آلبوم «فصل اول» منتشر شد

«فصل اول (عاشقانه‌ها)» عنوان یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های منتشر شده در حوزه موسیقی است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه موسیقی «وایت نویز» که زمستان ۱۳۹۴ توسط مسعود همایونی و امیرعلی عظیمی ایجاد شد، پس از شش سال فعالیت، اولین آلبوم رسمی خود را با نام «فصل اول (عاشقانه‌ها)» منتشر و راهی بازار موسیقی کرد.

این آلبوم دارای ۶ قطعه به نام‌های «واسه چی»، «اگه برگردی»، «سخته»، «میگذرن این روزها»، «کنارم بمون» و «امسال سال ماست» است که از سوی موسسه آوای ماد منتشر شده است.

امیرعلی عظیمی، مسعود همایونی و امید جامع به‌عنوان آهنگساز و مهشاد عرب، حسین غیاثی، مهلا سلیمانی و امیرعلی عظیمی به‌عنوان ترانه‌سرا در ساخت و تهیه این آلبوم فعالیت داشتند.

گروه موسیقی «وایت نویز» در آینده‌ای نزدیک قرار است علاوه‌بر آثار فارسی، قطعات بین‌المللی را هم در قالب آلبومی دیگر به گوش مخاطبان برساند.

۵۷۲۵۹

پست بعدی

نگاهی به آمار و ارقام بازوی فین‌تک دیجی‌کالا

د مارس 14 , 2022
دومین گزارش سالانه دیجی‌پی که عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ را با رویکردی داده‌محور و آماری بررسی کرده است، به‌صورت رسمی منتشر شد. هدف از انتشار این گزارش، ارائه پاسخ شفاف به پرسش‌های متداول علاقه‌مندان درباره کیفیت و کمیت فعالیت‌های دیجی‌پی و همچنین ایجاد فرصتی برای تحلیل و بررسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000