اختلال اینترنت چه زمان حل خواهد شد؟

اختلال اینترنت چه زمان حل خواهد شد؟

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: حریقی که منجر به اختلال در شبکه اینترنت کشور شده بود، رفع شده و تا کمتر از ۲ ساعت دیگر این مشکل به صورت سراسری رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «حمید فتاحی» معاون وزیر ارتباطات در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد: امروز و در پی قطع برق، در یکی از مراکز زیرساختی شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلالی در سیستم برق‌رسانی مرکز ایجاد و منجر به بروز حریق در سامانه‌های برق رسانی شد.

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: به محض اینکه این اتفاق افتاد با همکاری خوب سازمان آتش نشانی، در مرحله اول حریق مهار و رفع اختلال از سامانه های برق رسانی نیز آغاز شد. فتاحی تاکید کرد: این اتفاق باعث شد در برخی مناطق عمدتا خدمات و سرویس های داخلی و در برخی مواقع اینترنت بین الملل نیز دچار مشکل شد.

اختلال اینترنت تا ۲ ساعت دیگر حل می‌شود

معاون وزیر ارتباطات افزود: اکنون بیش از ۹۰ درصد مشکلات رفع شده و سرویس ها به حالت اول بازگشته اند و تا ساعات اولیه بقیه موارد نیز حل خواهد شد. وی تاکید کرد: همکاران ما به صورت کامل در حال بازسازی مسیرها و به روزرسانی هستند تا خدمات به مردم تا کمتر از ۲ ساعت ارائه شود.

فتاحی تاکید کرد: قطعی برق در مرکز زیرساخت باعث شده سرویس های یو پی اس دچار حریق شوند و این علت اصلی اختلال پیش آمده است.

صبح امروز برای ساعتی اختلال در اینترنت تهران و البرز پیش آمد که ناشی از اتصالی برق منجر به آتش سوزی در مرکز LCT بوده است. این مشکل اکنون در حال برطرف شدن است.

«مهدی سالم» رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرده بود که اختلال ایجادشده به دلیل به وجود آمدن مشکل در یکی از مراکز دیتا (LCT) در خیابان کردستان بود که اختلال محدودی را در تهران و کرج ایجاد کرده است.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

چرا جای خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های آزاد در سفرهای استانی رئیسی خالی است؟

ج مارس 4 , 2022
مدیرکل روابط عمومی ریاست‌جمهوری درباره علل محدودیت حضور خبرنگاران و عکاسان همه رسانه‌ها در سفرهای استانی رئیسی متنی منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی رحیمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «رسانه‌های ملی و بومی، پُرکار و دلسوزانه در سفرهای استانی تلاش می‌کنند اما شرایط بازدیدهای سرزده از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000