مجلس رقم اعلامی دولت در لایجه بودحه را افزایش داد / تغییر میزان حقوق مشمول مالیات

مجلس رقم اعلامی دولت در لایجه بودحه را افزایش داد /   تغییر میزان حقوق مشمول مالیات

ایسکا نوشت: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حدی که توان دولت بود و مجلس مجوز داشت عدالت در پرداخت دستمزد رعایت شد.

حجت الاسلام حسن نوروزی درباره اهمیت برقراری عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد اظهار کرد: عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد در لایحه بودجه 1401 نسبت به سنوات قبل رخ داده است. به این معنا که در تبصره 12 حداقل حقوق 5.600 مطرح و تصویب شد.

وی افزود: دولت در لایحه خود حقوق 4.600 به بالا را مشمول مالیات کرده بود، اما نمایندگان مجلس این رقم را به 5.600 رساندند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مالیات‌ها هم سعی کردیم عدالت را برقرار کنیم و برهمین اساس مالیات از سطوح بالای درآمدی را 30 درصد و همینطور به سمت حقوق‌های پایین‌تر از آن مالیات را کم کردیم.

مجلس رقم اعلامی دولت در لایجه بودحه را افزایش داد /   تغییر میزان حقوق مشمول مالیات

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس با بیان اینکه برخی از نمایندگان درخواست داشتند تا اعضای هیئت علمی، اطبا و قضات را از مالیات معاف کنیم، اظهار کرد: این پیشنهاد در مجلس رأی نیاورد. چون نمایندگان معتقد بودند که همانطور که افراد با کف حقوق مالیات می‌دهند، باید از اعضای هیئت علمی، قضات و پزشکان نیز مالیات بدهند و نباید تبعیض قائل شویم.

نوروزی با تأکید براینکه سعی کردیم عدالت نسبی در پرداخت حقوق و مالیات رعایت شود، تصریح کرد: به نظرم در حدی که در توان دولت بود و مجلس نیز مجوز داشت، این عدالت صورت گرفت.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه متأسفانه برخی افراد با شرایط یکسان تخصصی، حقوق‌های متفاوت می‌گیرند، اظهار کرد: برنامه ششم توسعه دریافت حقوق بالای هفت برابر را ممنوع و سقف دستمزد را مشخص کرده است. لذا اگر برخی از طریق شرکت‌های گوناگون لابی می‌کنند و تسهیلات می‌گیرند، مسئله دیگری است اما قانون این را نمی‌گوید.

219

پست بعدی

معامله‌گران کدام رمزارز امروز برندگان اصلی بازار بودند؟

پ مارس 3 , 2022
بازار رمزارز در حالی امروز سرخ‌پوش شده است که در روز گذشته روند اکثر رمزارزهای موجود در بازار صعودی بوده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رهبر بازار رمزارز، بیت کوین، در دو روز گذشته رشد 16 درصدی را رقم زد و بالای 43 هزار دلار قرار گرفت با این وجود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000