پلیس از ورود یک مار موش‌خوار به خانه جلوگیری کرد/ عکس

پلیس از ورود یک مار موش‌خوار به خانه جلوگیری کرد/ عکس

پلیس شهرستان پیکنز، واقع در کارولینای جنوبی، گفت که با مرکز پلیس تماس گرفته شد و از ما خواستند تا به محل موردنظر اعزام شویم و تلاش یک مارِ موش‌خوار سیاه‌رنگ را برای ورود به خانه خنثی کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، پلیس در کارولینای جنوبی به یک تماس غیرمعمول برای کمک پاسخ داد؛ زمانی که یکی از ساکنان محلی بصورت تلفنی گزارش داد «ماری در حال تلاش برای ورود به داخل خانه است».

پلیس از ورود یک مار موش‌خوار به خانه جلوگیری کرد/ عکس

اداره پلیس پیکنز در یک پست فیسبوکی اعلام کرد که افسران اداره پلیس وقتی متوجه شدند که خانه‌ی یکی از شهروندان از سوی یک مار موش‌خوار مورد تهدید قرار گرفته است، بدون فوت وقت وارد عمل شدند.

پست مذکور بدین شرح است: «ما محل سکونت را محاصره کردیم؛ بطور تاکتیکی وارد خانه شدیم و موفق شدیم بدون اینکه به کسی آسیبی برسد، این مار سیاه‌رنگ مزاحم بگیریم».

پلیس نوشت که ساکنان این منطقه ممکن است با گرم شدن هوا شاهد فعالیت بیشتر مارها باشند.

منبع: upi / مترجم: الهه جعفرزاده

4747

پست بعدی

بازار رمزارز با سر به زمین خورد/ جدول قیمت‌ها

د فوریه 28 , 2022
روند نزولی قیمت‌ها در بازار رمزارز از ابتدای روز تاکنون شدت بیشتری گرفته است و بیت کوین به عقبگرد در کانال 38 هزار دلاری ادامه داده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گفت‌وگوهای اوکراین و روسیه صبح روز دوشنبه در نزدیکی مرز بلاروس آغاز می‌شود و زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفته است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000