مخالفان صیانت سوپرمن بازی در می‌آورند /چرا با دست خودمان، خودمان را نابود می‌کنیم

مخالفان صیانت سوپرمن بازی در می‌آورند /چرا با دست خودمان، خودمان را نابود می‌کنیم

خانه ملت نوشت: نماینده ملایر در مجلس با انتقاد از اینکه امروز عده‌ای سوپرمن بازی در می آورند و از طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی انتقاد می‌کنند، گفت: کمیسیون مشترک جلسات زیادی را برای بررسی این طرح برگزار کرد اما معاونت قوانین مجلس می‌گوید باید از دستور کار خارج شود.

هادی بیگی نژاد در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در مورد برخی انتقادات نسبت به طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی، گفت: این طرح در صحن علنی مطرح و تصویب و سپس با موافقت نمایندگان به کمیسیون مشترک برای بررسی ارجاع شد و سپس رئیس مجلس خواستار برگشت این طرح به صحن شد و مجدداً رأی‌گیری و برای بررسی به کمیسیون مشترک ارجاع شد اما امروز عده‌ای سوپرمن بازی در می‌آورند و از این طرح انتقاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تنها منتقد جلسه تصویب طرح صیانت:چه چیزی در طرح است که این قدر با عجله مصوبش کردید؟/تعداد طرفداران عدم شفافیت در مجلس بیشتر است!

انتقاد تند نماینده مجلس از پنهان‌کاری و تخلف نمایندگان طیف پایداری برای تصویب طرحی به اهمیت برجام!

حسین فلاحی: کلیات و جزئیات طرح صیانت را در ماه جاری تصویب خواهیم کرد/ طرح فعلی نسبت به طرح قبلی «جمع و جورتر» است

وی ادامه داد: علیرغم اینکه کمیسیون مشترک جلسات زیادی را برای بررسی این طرح برگزار کرد اما معاونت قوانین می‌گوید باید از دستور کار خارج شود، چرا با دست خودمان، خودمان را نابود می‌کنیم، این چه رفتاری است. در این رابطه از رئیس و تیم رسانه‌ای گلایه داریم؛ تا کی باید جوابگوی این رفتارها باشیم و چند بار جواب یک مسئله را بدهیم.

۲۱۵

پست بعدی

ببینید | التهاب در جلسه امروز مجلس در پی طرح صیانت

چ فوریه 23 , 2022
با توجه به حاشیه‌های پیش آمده برای طرح صیانت، امروز و پیش از ادامه بررسی بودجه تعدادی از نمایندگان در این خصوص صحبت کردند. سخنان مخالفان و موافقان این طرح را بشنوید.منبع:نسیم آنلاین دریافت 15 MB 266 262

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000