حذف ارز ترجیحی و جاماندگان سهام عدالت امشب در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود

حذف ارز ترجیحی و جاماندگان سهام عدالت امشب در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود

ایلنا نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق از برگزاری جلسه این کمیسیون برای بررسی موارد ارجاع شده از سوی صحن بعد از پایان جلسات امروز مجلس خبر داد.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ، درخصوص موضوعات ارجاع شده به این کمیسیون در جریان بررسی لایحه بودجه و زمان تعیین تکلیف آن ها، گفت: امشب بعد از پایان نوبت عصر و از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه کمیسیون تلفیق تشکیل جلسه خواهد داد و ارجاع هایی که داشته را بررسی خواهد کرد.

حذف ارز ترجیحی و جاماندگان سهام عدالت امشب در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: اهم موضوعات ارجاع شده مانند ارز ترجیحی، سهام عدالت و موارد دیگر را امشب بررسی کرده و تصمیم خواهیم کرد و فردا گزارش آن به صحن مجلس ارائه می‌شود.

وی درخصوص دعوت از مسئولان دولتی، عنوان کرد: در این جلسه مسئولان دولتی ازجمله سازمان برنامه و بودجه حضور خواهند داشت.

سخنگوی تلفیق افزود: با توجه به جلسه غیرعلنی یکشنبه و جلسه‌ای که شنبه در سازمان برنامه و بودجه داشتیم، تقریبا اقناعی که از نظر نمایندگان لازم بود، انجام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: یک کلمه ای از ابتدا اشتباه مطرح شد و آن اینکه ما اساساً چیزی به نام حذف نداریم، دولت می خواهد من یارانه ارزی که به واردکنندگان پرداخت می کردم را می خواهم به صورت نقدی ریالی یا به صورت بن کالایی به مصرف کننده پرداخت کنم.

زارع در پایان در این زمینه، گفت: من به شخصه موافق حذف ارز ترجیحی و یارانه ریالی هستم.

219

پست بعدی

کتاب‌هایی تازه از هفت نویسنده ایرانی

س فوریه 22 , 2022
هفت کتاب تازه از نویسندگان ایرانی، شامل سه مجموعه داستان و چهار رمان، به دست نشر نیماژ، به بازار نشر آمد. به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشر نیماژ، کتاب‌های «تعمید» نوشته‌ مسعود ریاحی (مجموعه‌داستان)، «دو زن زیبا» نوشته‌ آرام روانشاد (مجموعه‌داستان)، «سوفار» نوشته‌ افسانه احمدی (رمان)، «فروچاله» نوشته‌ زنب حبیبی (رمان)، «گذر» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000