تدوین طرح دوفوریتی تشدید مجازات اراذل و اوباش در مجلس

تدوین طرح دوفوریتی تشدید مجازات اراذل و اوباش در مجلس

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون قضایی مجلس از تدوین طرح تشدید مجازات اراذل و اوباش در مجلس خبر داد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح ۲فوریتی تشدید مجازات افراد شرور و کسانی که با قداره و اسلحه‌های سرد این‌چنینی علیه امنیت عمومی اقدام به حمل و استفاده از آن می‌کنند خبر داد.

وی افزود: طرح ۲فوریتی مذکور در سامانه مربوطه بارگذاری شده و در مرحله جمع‌آوری امضاست که پس از آن اعلام وصول می‌شود و در دستورکار کمیسیون و جلسه علنی قرار خواهد گرفت.

لایحه اصلاح قانون پلیسی از ابتدای سال ۱۴۰۰ در نوبت رسیدگی مجلس

بیشتر بخوانید:

عضو کمیسیون قضایی مجلس در توضیح بیشتر این طرح اظهار کرد: بر اساس این طرح اختیارات نیروهای محافظ امنیت در خصوص کسانی که با سلاح سرد یا گرم علیه نیروهای انتظامی یا نظامی و امنیتی و همچنین مردم اقدام کنند، افزایش می‌یابد.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: احتمالاً نمایندگان با فوریت این طرح موافقت خواهند کرد که پس از آن در کمیسیون امنیت ملی و یا قضایی و حقوقی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس تأکید کرد: امیدوارم با تصویب طرح‌های این‌چنینی و اجرای درست آن دیگر شاهد مواردی از جمله اتفاقی که اخیراً برای نیروی فرماندهی انتظامی افتاد، نباشیم.

اخیراً مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت، با اراذل و اوباش، درگیر شدند که در این درگیری سروان علی اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به‌شدت مجروح شد و بر اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

فروش مجسمه‌های کاغذی با قیمت‌های نجومی / عکس

ی فوریه 6 , 2022
ایرنا نوشت: پنج مجسمه از جنس صفحات آثار معروف ادبی، در یک حراجی در اسکاتلند به قیمتی استثنایی به فروش رسیدند. مجموعه‌ای از پنج مجسمه که با کنده‌کاری ظریف در دل صفحات آثار ادبی معروف اسکاتلند خلق شده‌اند، در یک حراجی به قیمت بیش از ۵۰ هزار پوند چکش خوردند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000