پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید

پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید

آیت الله رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج غلامحسین افلاکیان نجف‌آبادی پدر شهیدان والامقام محمدتقی، احمد و علی افلاکیان نجف‌آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج غلامحسین افلاکیان نجف‌آبادی پدر شهیدان والامقام محمدتقی، احمد و علی افلاکیان نجف‌آبادی به خانواده این مرحوم و مردم شهیدپرور اصفهان، از درگاه خداوند برای ایشان همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر مسالت کرد.

متن پیام آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج غلامحسین افلاکیان نجف‌آبادی پدر گرامی شهیدان والامقام محمدتقی، احمد و علی افلاکیان نجف‌آبادی، موجب تألم خاطر گردید.

این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، معنای بلند شهادت و شور ایثار را به فرزندان دلیر و انقلابی خود آموخت و سال‌ها فراق این عزیزان را در راه سربلندی و عزت ایران و اسلام به جان خرید، الگویی درخشان برای همه پدران این مرز و بوم است.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم این مرحوم و مردم شهیدپرور استان اصفهان، از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

21231

پست بعدی

علی مطهری خطاب به جنتی: دلایل ردصلاحیت من را هم اعلام کنید

ی دسامبر 19 , 2021
علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مطهری در نامه ای خطاب به احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نسبت به ماجرای ردصلاحیت علی لاریجانی واکنش نشان داد. متن نامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000