ماجرای تلخ آوارگی بازیگر پیشکسوت

ماجرای تلخ آوارگی بازیگر پیشکسوت

فرج‌الله گل‌سفیدی بازیگر پیشکسوت در دوران کودکی مدتی را تنها در سختی و بی پناهی گذارنده و حتی مدتی را از بی‌جایی زیر ماشین می‌خوابیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرج‌الله گل‌سفیدی بازیگر پیشکسوت درباره دوران کودکی دشوار خود گفت: «کودکی سختی را پشت سر گذاشتم. شاید باور نکنید کسی اندازه من عذاب نکشیده است. من از بی‌جایی زیرِ ماشین می‌خوابیدم. مادرم وصیت کرده بود به پسرعموی مادریم که از من نگهداری کند. او مرا آورد، 6 ماه هم نگه داشت و دیگر همسرش قبول نکرد و سرگردان بودم. بگذارید از جزئیاتش نگویم ناراحت می‌شوم. هیچ‌کس تحویلم نمی‌گرفت.»

او در ادامه به رویدادی اشاره کرد که زندگی‌اش را تغییر داد: «یک هنرمند خیلی بزرگ که دوست ندارند نام‌شان را ببرم مرا در تعمیرگاه دیدند و از آن ذلت به اینجا رسیدم. خیلی جالب است این هنرمند قدیمی به مادرش گفت هیچ فرقی نگذارید و من او را بابا صدا می‌زدم. خیلی در حقِ من مردانگی کرد و بعدها متوجه شدم که او چه کار بزرگی در حقِ من کرد.»

متن صحبت‌های شنیدنی این بازیگر را اینجا بخوانید.

۵۸۵۸

پست بعدی

اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره سینماحقیقت

پ دسامبر 16 , 2021
مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره سینماحقیقت برگزار شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت با پخش سرود ملی و قرائت آیاتی از قرآن کریم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000