جلسه کمیسیون امنیت ملی با سران سه قوه/ جلسه شمخانی با مجلس 2 موضوع مهم دارد

جلسه کمیسیون امنیت ملی با سران سه قوه/ جلسه شمخانی با مجلس 2 موضوع مهم دارد

برنا نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که کمیسیون امنیت ملی در آینده نزدیک با سران سه قوه جلسه خواهد داشت.

«محمود عباس زاده مشکینی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با "محوریت جلسه این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی" گفت: موضوعاتی که در جلسه مشترک با اقای شمخانی مطرح می شود عموما موضوعات مرتبط با موارد امنیت ملی و سیاست خارجی است، احتمالا مسائل افغانستان، قفقاز و مباحث مربوط به تحرکات برخی از کشورهای بیگانه و فرا منطقه ای در اطراف جمهوری اسلامی ایران در این جلسه مورد بحث باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه در رابطه با ایجاد تغییرات در طرح اقدام راهبردی و مذاکرات ایران و عربستان هم بحث می شود، بیان کرد: بله در رابطه با این طرح و مسائل مربوط به برجام و آخرین پیغام های اروپایی ها در این جلسه، گفت و گو خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: ان شاالله تمام موضوعات مرتبط با امنیت ملی، به ترتیب اولویت و تناسب وقت در این جلسه مطرح خواهد شد و نحوه تعامل کمیسیون امنیت ملی، مجلس و شورای عالی امنیت ملی هم در این جلسه مطرح می شود، همچنین چگونگی تعاملات هدفدار بین کمیسیون و شورایعالی هم مورد بحث قرار می گیرد.

او گفت: به تناسب اقتضائات زمانی با همه مسئولینی که به نوعی با مسائل امنیت ملی مرتبط هستند این جلسات برگزار می شود. کمیسیون امنیت ملی هرگاه اراده کرده و از کسی دعوت کرده غالبا از دعوت های او استقبال شده است.

23231

پست بعدی

سازمان غذا و دارو: «دیجی کالا» و «اسنپ دکتر» سلامت جامعه را به خطر انداخته‌اند

ی اکتبر 10 , 2021
سازمان غذا و دارو اعلام کرد: علیرغم اینکه طبق قانون، مکمل‌ها در گروه داروها دسته‌بندی شده و باید در داروخانه‌ها عرضه شوند، اما پلتفرم‌های دیجی‌کالا و اسنپ دکتر با عدم تمکین به این قانون، سازمان‌های غذا و دارو و نظام پزشکی را به اخذ مجوز برای عرضه این فراورده‌ها از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000