انتقاد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تعلل در معرفی رئیس بانک مرکزی

انتقاد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تعلل در معرفی رئیس بانک مرکزی

فارس نوشت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تعیین رئیس بانک مرکزی مدتهاست که در بلاتکلیفی به سر می‌برد، از رئیس‌جمهور خواست نسبت به تعیین تکلیف سازمان‌های اقتصادی و معرفی مدیران آن تسریع صورت گیرد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 24 شهریور) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: دولت سیزدهم در حال استقرار است و تغییر مدیریتی به تدریج صورت می‌گیرد اما روند آن کند است.

وی افزود: در حال حاضر دولت در تصمیم‌گیری برای سازمان‌های اقتصادی و مجموعه‌های بزرگ تأخیر داشته و مطالبه مجلس برای بهبود شرایط اقتصادی تسریع در تعیین‌تکلیف سازمان‌هاست.

وی گفت: متأسفانه تعیین رئیس بانک مرکزی مدتهاست که در بلاتکلیفی به سر می‌برد. لذا من از رئیس‌جمهور می‌خواهم که نسبت به تعیین تکلیف سازمان‌های اقتصادی تسریع داشته باشد.

وی گفت: نبایستی کار مردم در دوره انتقال دولت‌های دوازدهم و سیزدهم دچار وقفه شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی تصریح کرد:‌رئیس‌جمهور یا تیم اقتصادی دولت باید یا افراد قبلی را ابقا کنند و یا اینکه افراد جدید سریع‌تر معرفی شوند و در مجموع سریع‌تر موضوع تعیین تکلیف شود.

پورابراهیمی در پایان گفت: اگر بلاتکلیفی در دوران انتقال دولت‌های دوازدهم و سیزدهم طولانی شود هزینه‌های زیادی را برای کشور خواهد داشت.

23215

پست بعدی

باز شدن درهای برادوی به روی تماشاگران پس از نزدیک به ۲ سال

چ سپتامبر 15 , 2021
مهر نوشت: تئاترهای برادوی که از مارس ۲۰۲۰ بسته مانده‌اند و قرار است کارشان را دوباره شروع ‌کنند، دیروز با نمایش «همیلتون» و ۴ نمایش دیگر اولین تجربه خود را در دوران پس از کرونا ثبت کردند. تئاترهای برادوی که از زمان شیوع کرونا بسته مانده‌اند، درهایشان را دوباره باز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000