تولید انبوه واکسن « پاستوکووک» از اوایل مهرماه

تولید انبوه واکسن « پاستوکووک» از اوایل مهرماه

ایسنا نوشت: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به فرایند تولید واکسن پاستوکووک، گفت: امیدواریم اواخر شهریور و اوایل مهر واکسن پاستور به تولید انبوه برسد.

محمدمهدی گویا، گفت: واکسن پاستوکووک با همکاری مشترک ایران و کوبا تولید می‌شود و برای این منظور مذاکراتی با کشور کوبا داشتیم و از آنها خواستیم از ابتدای تولید همکاری مشترک داشته باشیم و حتی مراحل تحقیقات بالینی را به صورت مشترک انجام دادیم‌.

وی افزود: این تحقیقات ظرف ۲ ماه گذشته در کشور به پایان رسید و نتایج آن در اختیار سازمان غذا و دارو قرار گرفت و این سازمان به انستیتو پاستور ایران تاییدیه داده است و ان‌شاءالله بعد از این تاییدیه تولید انبوه آن انجام خواهد شد.

گویا تاکید کرد: همین الان استارت تولید انبوه زده شده است و امیدواریم اواخر شهریور و اوایل مهر واکسن پاستور هم به تولید انبوه برسد.

وی گفت: خوشبختانه نتایج تحقیقات بالینی واکسن پاستوکووک بسیار خوب بوده است.

۲۳۵۲۳۷

پست بعدی

حفره خطر آفرین بدون تلفات جانی مهار شد

چ آگوست 25 , 2021
نشست نسبتا بزرگ به عمق ۲۰ متر به دلیل ترکیدگی لوله فاضلاب و ایجاد حفره خطرآفرین در خیابان کارگر بدون تلفات جانی مهار شد. به گزارش خبرگزاری مهر؛ نشست نسبتاً بزرگ به عمق ۲۰ متر و ابعاد ۶۳ متر مربع به دلیل ترکیدگی لوله فاضلاب در خیابان کارگر شمالی نرسیده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000