رئیسی در دفاع از کابینه پیشنهادی: فرصت خدمت کوتاه و رنج ها و مشکلات مردم بسیار است

رئیسی در دفاع از کابینه پیشنهادی: فرصت خدمت کوتاه و رنج ها و مشکلات مردم بسیار است

رئیس جمهور در دفاع از کابینه پیشنهادی اش گفت: اکنون هنگامه حرکت جهادی، حکیمانه و مردمی است که تکیه بر مشارکت ملت و همراهی مجلس انقلابی و نمایندگان مردم و در چارچوب سند تحول دولت مردمی زمینه ساز تحقق ایران قوی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که براساس دستور عمل قرائت شده بررسی کابینه پیشنهادی رئیس جمهور دستور کار اصلی مجلس است.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری و غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهوری و وزیران پیشنهادی دولت در این جلسه حضور دارند.

در ابتدای جلسه امروز بعد از صحبت های رئیس مجلس، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان پشت تریبون قرار گرفت تا از کابینه پیشنهادی خود در مقابل نمایندگان دفاع کند.

سید ابراهیم رئیسی، ضمن قدردانی از رعایت مقررات بهداشتی توسط عزاداران حسینی گفت: نمایندگان عزیز وقت بسیار خوبی برای گفت و گو با وزرا گذاشتند و از این بابت قدردان زحماتشان هستم که این حرکت ابتکاری برای شناخت وزرا و برنامه هایشان انجام شد.

او ادامه داد: خداوند را شاکریم که توفیق عظیم خدمت را به بندگانی سپرد تا با شعار نهضت خمینی کبیر (ره) به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی، امانتدار باشد و زمینه ساز جهش به سوی ایران قوی باشد. می دانیم فرصت خدمت کوتاه و رنج ها و مشکلات مردم بسیار است و این بار امانت جز با هدایت الهی و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

رئیس جمهور گفت: اکنون هنگامه حرکت جهادی، حکیمانه و مردمی است که تکیه بر مشارکت ملت و همراهی مجلس انقلابی و نمایندگان مردم و در چارچوب سند تحول دولت مردمی زمینه ساز تحقق ایران قوی باشد.

رئیسی گفت: سند تحول به عنوان چارچوب حاکم بر برنامه وزرای دولت بر اساس پنج رکن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تعالی فرهنگ اسلامی، اقتصاد مقاومتی، بهبود معیشت جامعه و توسعه روابط بین المللی است. زنجیره کامل فرایند تحولی در هر حوزه شامل توصیف و تحلیلی واقع بینانه از وضع موجود، تصویرسازی از آینده و همچنین بررسی و ریشه یابی علل چالش ها، برنامه ریزی ساختاری، انسانی و مالی دولت و دیگر قوا مدنظر قرار گرفته است. همچنین کاهش نقش های تصدی گرایانه و افزایش نقش میدان سازی دولت برای به صحنه آمدن و بسیج نیروی انسانی نخبه که پیشگام تحول خواهی هستند از دیگر نکات مهم برنامه است.

این خبر درحال تکمیل است…

2727

پست بعدی

بازیگر «قهرمان» فرهادی در نقش شِمر / عکس

ش آگوست 21 , 2021
ایسنا نوشت: تهیه کننده تله تئاتر «خورشید بر نیزه» با ابراز امیدواری نسبت به اینکه روزی ساختار تله تئاتر دوباره احیاء شود، درباره وضعیت حال حاضر تولید نمایش تلویزیونی، اظهار کرد: جای تله تئاتر واقعا خالی است. زمانی با حضور داریوش مودبیان و دیگر دوستان، تله تئاتر رونق داشت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000