نماینده روسیه: همه مذاکره کنندگان امیدوارند که این هفته آخرین دور مذاکرات وین باشد

60c33486de08a_60c33486de08d نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین از برگزاری ششمین دور مذاکرات وین در روزهای آتی خبر داد.

میخائیل اولیانوف درباره برگزاری دور بعدی مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین در صفحه توییترش نوشت: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام آخر هفته برگزار می شود. این نشست آغاز ششمین دور از مذاکرات وین درباره احیای توافق هسته ای خواهد بود. آیا این دور آخر خواهد بود؟ هیچ کسی نمی داند اما تمامی مذاکره کنندگان امیدوارند که این طور باشد.
مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره احیای توافق هسته‌ای در وین و با حضور آمریکا در مقر مذاکرات از ماه گذشته در جریان بوده است.

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه رایزنی می‌کنند.

پست بعدی

گروه ۷، یک میلیارد دوز واکسن کرونا را به کشورهای فقیر اختصاص می‌دهد

ج ژوئن 11 , 2021
نشست سران گروه هفت در حالی روز جمعه در بریتانیا آغاز خواهد شد که کشورهای عضو این گروه در نظر دارند یک میلیارد دوز از واکسن کرونا را به کشورهای فقیر جهان اختصاص دهند. بنا به اعلام دولت بریتانیا که ریاست دوره ای گروه هفت را برعهده دارد «طرحی برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000