توزیع واکسن ۳ مرحله ای کرونا در پکن

60b35bc7d4ed5_60b35bc7d4ed8 واکسن چینی کروناویروس که در سه مرحله تزریق می شود در دسترس ساکنان پکن قرار گرفت.

واکسن پروتئین نوترکیب ساخته شده در چین که لازم است در سه مرحله تزریق شود در پکن در دسترس قرار گرفته است.

مقامات چین ۱۰ مارس مجوز اضطراری این واکسن سه دُزی را تایید کردند و بسیاری از ساکنان استان های آنهویی و هوبئی آن را دریافت کرده اند.

نتایج آزمایشات فاز ۲ این واکسن که شامل افراد بین ۱۸ تا ۵۹ سال بود، نشان داد که در ۸۳ درصد از داوطلبان پس از دریافت دو دُز واکسن آنتی بادی خنثی کننده و در ۹۷ درصد پس از دریافت سه دُز، آنتی بادی خنثی کننده تولید شد.

آزمایشات اولیه این واکسن در بین افراد ۶۰ ساله و بالاتر انجام گرفته که نشان می دهد میزان تبدیل آنتی بادی های خنثی کننده پس از تزریق سه دُز به ۹۵ درصد رسیده و هیچ واکنش جانبی جدی ناشی از واکسیناسیون مشاهده نشده است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، سطح آنتی بادی خنثی کننده ایجاد شده از طریق این واکسن با سایر واکسن های پروتئین نوترکیب کووید-۱۹ و واکسن های mRNA در سطح جهان قابل مقایسه است.

پست بعدی

اعلام زمان احتمالی واکسیناسیون اساتید و دانشجویان

ی مه 30 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: احتمالاً می‌توانیم در مرداد ماه برنامه واکسیناسیون اساتید و دانشجویان را با توجه به واکسن‌های موجود آغاز کنیم. دکتر سیما سادات لاری درباره رویکرد ستاد مقابله با کرونا در زمینه آموزش اظهار کرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، به علت مشکلات ناشی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000