ممنوعیت تردد شبانه درون شهری تا اطلاع ثانوی در استان مرکزی

605c5fe06af04_2021-03-25_14-33 جانشین پلیس راهور استان مرکزی گفت: تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در معابر درون شهری استان مرکزی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و رانندگان متخلف مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی خواهند شد.

علی اکبر امینی، با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در معابر درون شهری استان مرکزی اظهار کرد: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع روزافزون ویروس در سطح جامعه، با رانندگان متخلف برابر قانون، قاطعانه، برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس منحوس در جامعه و حفظ سلامتی شهروندان، به منظور اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس ، تردد شبانه در تمامی معابر درون شهری استان مرکزی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

جانشین پلیس راهور استان مرکزی خاطر نشان کرد: از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد، ممنوعیت تردد شبانه در معابر درون شهری استان مرکزی اعمال شده و بی تردید رانندگان متخلف مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی خواهند شد.

امینی یادآور شد: پلیس با حضور میدانی در معابر شهری و نیز استفاده هدفمند از سامانه‌های هوشمند دوربین‌های شهری، بر حسن اجرای این ممنوعیت نظارت می‌کند.

جانشین پلیس راهور استان مرکزی از تشدید برخورد با متخلفان خبر داد و تصریح کرد: این اقدام به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع روز افزون ویروس کرونا در جامعه صورت می‌گیرد و امیدواریم که شهروندان مانند همیشه، برای اجرای هرچه بهتر این طرح نیز با پلیس مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به نارنجی بودن شرایط رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های دلیجان و خمین و ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان‌ها افزود: رانندگان وسایل نقلیه داری پلاک غیربومی که از قبل از وقوع این شرایط، با خودروی شخصی خود به شهرستان‌های دلیجان و خمین وارد شده اند باید از این شهرستان‌ها خارج شوند و در غیر این صورت شامل جریمه ۵ میلیون ریالی خواهند شد.

پست بعدی

نکات ایمنی برای زمان وزش باد شدید و رگبار باران

پ مارس 25 , 2021
بر اساس هشدار جوی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی مبنی بر وزش باد شدید و رگبار باران، مدیر بحران شهرداری تبریز بر ضرورت رعایت نکات ایمنی به منظور جلوگیری از بروز حوادث تاکید کرده و نکات ایمنی لازم را تشریح کرد. مسعود حسن نژاد در این خصوص گفت: بر اساس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000