تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان زلزله زده شهرستان سی سخت

603506b93ab04_2021-02-23_17-14

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفند ماه شهرستان سی سخت و محدوده آن قابل تمدید است.

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به منظور همدردی با مشمولان و خانواده‌های آنان در منطقه زلزله زده سی سخت و محدوده آنان، تسهیلاتی برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای این دسته از عزیزان در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکراست، کلیه مشمولان اعزامی اسفند ماه سال ۹۹ شهرستان سی سخت که در اثر زلزله دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نبوده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل و ارائه درخواست، تاریخ اعزام به خدمت خود را تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تمدید کنند.

گفتنی است، در صورتی که این عزیزان امکان مراجعه برای ثبت درخواست را ندارند، مدت غیبت آنان تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ توجیه می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است، این مشمولان می‌توانند درخواست‌های خود را به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) یا وظیفه عمومی شهرستان یا استان محل سکونت خود ارائه کنند و پیگیری لازم را به عمل آورند.

شایان ذکراست:مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ستاد کرونا مصوبه قطعی برای سفرهای نوروزی نداشته است

س فوریه 23 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون مصوبه قطعی در ستاد ملی مقابله با کرونا برای انجام سفر‌های نوروزی نداشته ایم. سیما سادات لاری اظهار کرد: محدودیت‌های تردد بر اساس رنگ بندی‌ها اعمال می‌شود و بر اساس تصمیمات روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها اتخاذ می‌شود. لاری ادامه داد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000