آلایندگی بنزین کشور استاندارد است/ بهبود کیفیت در سال گذشته

601e7dc7e04b1_601e7dc7e04b5 به گفته رئیس سازمان ملی استاندارد کیفیت بنزین تولید داخل در سال ۹۸ روند صعودی داشته و تمام پارامترهای آلاینده آن شامل گوگرد، بنزن، آروماتیک و الفین در سطح مجاز و استاندارد است.

نیره پیروز بخت هفته گذشته با ارسال گزارش به بیژن زنگنه به تشریح وضعیت بنزین تولید شده در پالایشگاه‌های کشور پرداخت و ضمن اشاره به بررسی بنزین تولیدی در سال‌های ۹۳ تا ۹۹، از رعایت پارامترهای محیط زیستی و مجاز برشمردن میزان هیدروکربن‌ها و اجزای تشکیل دهنده این سوخت خبر داد.

به اذعان پیروز بخت کیفیت بنزین تولید شده در سال ۹۸ روند صعودی را طی کرده است و تمام پارامترهای آلاینده آن شامل گوگرد، بنزن، آروماتیک و الفین در سطح مجاز و استاندارد و قرار دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ابتلای فیلمبردار برنامه انصاریان - میناوند به کرونا تکذیب شد

ش فوریه 6 , 2021
تهیه کننده ویژه برنامه دربی باشگاه پرسپولیس ابتلای تصویربردار این برنامه به کرونا را تکذیب کرد. رضا خدادادی درباره حواشی اخیر تصویربردار ویژه برنامه «دربی باشگاه پرسپولیس – استقلال» گفت: صحبت‌هایی مطرح شده است که تصویربردار این برنامه به کما رفته است که این موضوع را تکذیب می‌کنم و اصلاً […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000