شوخی‌های بامزه علی انصاریان با گوگوش، شماعی‌زاده و جلال همتی/ ویدئو

601d608049062_601d608049065 انصاریان در زمان پخش برنامه زابیواکا مدعی شده بود که ۱۴۰ تذکر به خاطر بخش سخن بزرگان گرفته است.

علی انصاریان بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران که به تازگی بر اثر کرونا درگذشت، در سال‌های پایانی عمرش به بازیگری و اجرای برنامه روی آورده بود.

انصاریان در زمان برگزاری جام جهانی 2018 روسیه با همراهی مجید یاسر اجرای برنامه اینترنتی "زابیواکا" را برعهده داشت که شوخی‌های او در آن برنامه با آهنگ‌های خوانندگان قدیمی حسابی در فضای مجازی سر و صدا کرد و انصاریان را نسبت به گذشته محبوب‌تر کرد.
انصاریان در زمان پخش برنامه مدعی شد که طی 10 روز پخش برنامه زابیواکا 140 تذکر به خاطر سخن بزرگان گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازگشت آمریکا به برجام هم به نفع ایران خواهد بود هم به نفع چین/ بهبود روابط تهران-واشنگتن منجر به تقویت روابط ایران و چین خواهد شد

ج فوریه 5 , 2021
سیاسی/ بین الملل یک کارشناس مسائل چین اعتقاد دارد که برخلاف برخی تصورات، بهبود روابط ایران با چین یا آمریکا تناقضی با هم نداشته و در عین حال تقویت یکی، زمینه بهبود دیگری را می‌تواند فراهم کند. محسن شریعتی‌نیا در گفت‌وگویی و در پاسخ به این پرسش که تصمیم دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000