آمریکا شیائومی چین را در لیست سیاه قرار داد

60016e967da76_60016e967da78 ترامپ در آخرین روزهای ریاست‌جمهوری خود باز هم جنگ تجاری با چین را تشدید کرد و این بار شرکت شیائومی را که دومین غول تلفن هوشمند چین است، در لیست سیاه تجاری آمریکا قرار داد.

ترامپ در آخرین روزهای ریاست‌جمهوری خود باز هم جنگ تجاری با چین را تشدید کرد و این بار شرکت شیائومی را که دومین غول تلفن هوشمند چین است؛ در لیست سیاه تجاری آمریکا قرار داد.

سهام شرکت شیائومی در معاملات امروز بورس هنگ‌کنگ، به دنبال این خبر با سقوط سنگین ۱۰ درصدی روبرو شد.

با این اقدام حالا همه شرکت‌های آمریکایی باید تجارت و سرمایه‌گذاری‌های خود را با شیائومی تا ۱۱ نوامبر امسال کاملاً قطع کنند.

شرکت شیائومی که دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد طبق آخرین آمار مؤسسه تحقیقاتی معتبر کانترپوینت در ۳ ماهه سوم ۲۰۲۰ سومین سازنده بزرگ تلفن هوشمند در جهان بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

با استعفای مهدی کروبی مخالفت شد

ج ژانویه 15 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی مسئول روابط عمومی حزب اعتماد ملی گفت: درباره پیشنهاد استعفای دبیرکل بحث شد و در نهایت اکثریت اعضای شورای مرکزی به استعفای دبیرکل حزب رأی ندادند. «مهران فرجی» گفت: جلسه شورای مرکزی این حزب با دو دستور جلسه بررسی استعفای دبیرکل و بحث پیرامون معرفی کاندیدای ریاست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000