احداث ٣٠٠٠ واحد مسکونی با ٣٠ میلیون‌تومان وام بلاعوض برای هر واحد

5ff307fa54ff5_2021-01-04_15-50 نخستين واحد مسكوني احداثي براي آسيب‌ديدگان از سيل در شرق هرمزگان با حضور معاون رييس جمهوري و رييس سازمان برنامه وبودجه، روساي بنياد مسكن انقلاب اسلامي، كميته امداد امام خميني (ره) و استاندار هرمزگان روز دوشنبه افتتاح شد.

روابط عمومي و امور بين الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، دكتر نوبخت معاون رييس جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور كه به منظور بازديد از روستاهاي سيل زده سديج و گابريك وارد اين منطقه شده از نزديك با روند ساخت ، تعمير و تكميل مسكن براي اقشار نيازمند درجاسك هرمزگان شد واز تلاش هاي دست انداركاران قدرداني كرد.
معاون رييس جمهور گفت: اعتبار مورد نياز براي تكميل زيرساخت‌هاي مناطق سيل زده جاسك با درخواست استانداري هرمزگان به اين مناطق اختصاص مي‌يابد.
وي اضافه كرد: مردم اين مناطق در زمينه خانه‌هاي بهداشت، موتور سيكلت براي جابه‌جايي بهورز، راه به خصوص مرمت پل‌هاي تخريب شده و معيشت با مشكل‌هايي روبه‌رو هستند كه بايد به سرعت براي رفع آن‌ها تلاش كنيم.
نوبخت بيان داشت: استاندار در بدو ورود به جاسك مباحث و مسائل مطرح براي حل مشكل‌ها را بيان كرد كه آن‌ها را پيگيري مي‌كنيم تا ساكنان اين مناطق نگراني نداشته باشند.
استاندار هرمزگان دراين زمينه گفت: سيل دي ماه ۹۸ به تعدادي از واحدهاي مسكن روستايي شهرستان جاسك در مجاورت دو رودخانه سديج و گابريك خسارت وارد شد كه بر اساس ارزيابي ها، ۲۷۰ واحد نيازمند احداث مجدد، ۳۵۰ واحد نيازمند تعميرات و ۷۵۰ واحد دچار خسارت معيشتي شدند.
فريدون همتي افزود: بر اساس اين برآورد و با مصوبه هيات وزيران و پس از ابلاغ معاون اول رييس جمهور، براي هر يك از اين گروه ها تسهيلاتي تخصيص پيدا كرد كه بخشي از اين تسهيلات بلاعوض است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گزارشهای محرمانه از خودکشی داوطلبان کنکور بدلیل شکست در کنکور طی سالهای گذشته

د ژانویه 4 , 2021
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: فرصت های یادگیری عمیق را که باعث عدالت آموزشی می شود به واسطه کنکور از بچه ها می گیریم و کنکور به ابزاری برای بی عدالتی تبدیل شده است. سیدمحمد بطحایی در چهارمین نشست از کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان و نوجوانان با موضوع «نقد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000