خنثی سازی حمله موشکی به منطقه سبز بغداد در شب سال نو

سیاسی/ بین الملل 5fead3cdef63c_5fead3cdef63f منابع امنیتی عراقی از کشف و رصد انتقال موشک به شرق بغداد برای هدف قرار دادن منطقه سبز خبر دادند.

این منابع اعلام کردند، اطلاعاتی به دست ما رسیده مبنی بر اینکه یک گروه مسلح درحال انتقال موشک نوع گراد به منطقه حی المعامل در شرق بغداد برای هدف قرار دادن منطقه سبز در شب سال نو میلادی هستند.

این منابع اعلام کردند، دستورات امنیتی برای نظارت و بازرسی مناطقی که احتمالا موشک‌ها وارد آنجا می‌شود و همچنین پیگیری هرگونه تحرکات مشکوک و تشدید نظارت بر خودروها و موتورسیکلت‌ها صادر شد.

طی دوره اخیر حملات موشکی به منطقه سبز بغداد که مقر هیئت‌های دیپلماتیک و سفارتخانه‌هاست، افزایش یافته است. اخیرا بعد از درخواست مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق برای اعلام حالت فوق العاده، نیروهای ویژه در بغداد مستقر شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طرح‌های عجیب و غریب مجلسی‌ها در ۲۰۰ روز پرحاشیه بهارستان/ تحقق آرزوی احمدی نژاد به دست مجلس یازدهمی‌ها

س دسامبر 29 , 2020
سیاسی/ مجلس قصه حاشیه‌سازی مجلس یازدهمی‌ها بعد از ۲۰۰ روز حضورشان در خانه ملت تمامی ندارد و هر روز ماجرایی جدید از بهارستان به گوش می رسد. هفت ماه است که چهره ساختمان هرمی میدان بهارستان تغییر کرده و در این ۲۰۰ روز معلوم شد مستاجران جدید چندان آرام و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000