رأی گیری درباره کلیات بودجه به تعویق افتاد

سیاسی/ مجلس 5fe9d9b9ba74a_2020-12-28_16-42 عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با رأی اکثریت اعضای کمیسیون تلفیق رأی گیری درباره کلیات لایحه بودجه سال 1400 به تعویق افتاد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر ضمن اعلام این خبر افزود: تصمیم اعضای کمیسیون تلفیق بر این شد تا زمانی که دولت لایحه اصلاحی بودجه را به مجلس نیاورد، رأی‌گیری در باره کلیات لایحه بودجه انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس رأی‌گیری درباره کلیات لایحه بودجه 1400 پس از ارائه لایحه اصلاحی بودجه 1400 از سوی دولت به مجلس انجام خواهد شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: طبق تصمیم متخذه صحبت‌های موافقان و مخالفان کلیات لایحه بودجه پس از ارائه لایحه اصلاحی انجام می‌شود تا در فضای جدید و تغییر ایجاد شده در لایحه، نمایندگان نطق‌های خود را داشته باشند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اخذ مالیات از تراکنش بانکی مردم

د دسامبر 28 , 2020
به لحاظ اصولی و منطقی از تراکنش‌های بانکی مردم نمی‌توان مالیات گرفت.زیرا فردی که خرید شخصی و نه تجاری داشته و مالیات بر ارزش افزوده را هم داده است دیگر چه معنایی دارد که مالیات تراکنش را هم پرداخت کند!؟ پیشنهاد اضافه کردن دستور گرفتن مالیات از تراکنش‌های بانکی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000