آقاخانی مجری «پنج ستاره» شد

5fdb2ee497e2a_5fdb2ee497e2c فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» با تغییراتی به روی آنتن شبکه پنج سینما می‌رود.

فصل جدید «پنج ستاره» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، قرار است با تغییرات بسیاری در فرم و شکل از هفته آینده روی آنتن برود.

سری جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه کنندگی محمد قنبری این روزها در حال تولید است. ابوالفضل آقاخانی مجری این از برنامه «پنج ستاره» است. پیش از این قرار بود، علی انصاریان مجری برنامه باشد اما به دلیل بازی وی در یک فیلم، این اتفاق رخ نداد.

اولین فصل مسابقه «پنج ستاره» با اجرای اشکان خطیبی زمستان سال ۹۶ روی آنتن رفت. فصل دوم مردادماه سال ۹۷ از شبکه پنج سیما پخش شد. در ابتدا اشکان خطیبی اجرای این فصل مسابقه را برعهده داشت، اما با انصراف وی، حمید گودرزی جایگزینش شد و اجرای فصل‌های بعدی این مسابقه را برعهده گرفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گلایه‌های کارگردان قدیمی تلویزیون/ به من گفته‌اند اسپانسر بیاور!

پ دسامبر 17 , 2020
کارگردان سریال "طفلان مسلم" می‌خواهد سریالی برای "چتر خدا" و "حبیب بن مظاهر" بسازد اما به او گفته‌اند که اسپانسر بیاورد. کارگردان "حکایتی و حکمتی"، "طفلان مسلم" و خیلی از کارهای قدیمی تلویزیون، برعهده مجتبی یاسینی بوده که البته بسیاری او را با بازی در فیلم "شوخی" همایون اسعدیان می‌شناسند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000