میانگین فقر در اراضی اشغالی رکورد زد

سیاسی/ بین الملل 5fd88903a8f59_5fd88903a8f5c روزنامه عبری زبان یسرائیل هیوم مقاله طولانی در انتقاد از ضعف عملکرد دولت رژیم صهیونیستی در تعامل با پیامدهای شیوع کرونا در اراضی اشغالی منتشر کرد.

این روزنامه نوشت بحران بهداشتی و اقتصادی حکایت از مشکلات خطرناکی در آینده جامعه اسرائیل دارد.

آوی دابوش، نویسنده این مقاله نوشت: فقر در اسرائیل در بالاترین میانگین‌ها در مقایسه با غرب است، کرونا مشکل را وخیم‌تر کرد.

وی ادامه داد: ۱۴۳ هزار خانواده اسرائیلی جدید به دامنه فقر و گرسنگی اضافه شدند و تعداد آنها به نیم میلیون خانواده تا قبل از بحران می‌رسد و وضعیت از مارس گذشته بدتر شده است، همانطور که موسسه بیمه جهش شدیدی در میانگین فقر را نشان می‌دهد.

دابوش گفت که جهشی به میزان ۴۰۰ درصد در درخواست برای غذا وجود دارد و دولت اسرائیل پاسخی ارائه نمی‌دهد و تمام انجمن‌ها نمی‌توانند این درخواست‌ها را برآورده سازند و به مسئولیت کامل دراین خصوص عمل کنند.

دفتر رسانه‌ای وابسته به وزارت داخلی رژیم صهیونیستی با بودجه ۲۱۲ میلیون دلاری برای تامین غذای خانواده‌های گرسنه موافقت کرد.

دابوش در واکنش به این تصمیم گفت: با اینکه این خبر مسرت بخش است، اما ما نگران هستیم، چرا؟ چراکه بن‌های غذا که در سال ۲۰۲۱ توزیع خواهد شد، به مکان‌های درست نخواهد رسید.

وی بر لزوم این امر تاکید کرد که دولت اسرائیل به صورت گسترده‌تری به مسئولیت‌های خود عمل کرده و به خانواده‌های فقیر و گرسنه کمک کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جزئیات نامه رهبر انقلاب به روحانی/ دولت باید بودجه ۱۴۰۰ را اصلاح کند

س دسامبر 15 , 2020
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از ارسال نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور برای تعیین میزان برداشت از صندوق توسعه ملی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.د. محسن زنگنه بیان کرد: رئیس مجلس بر اساس عُرف هر ساله پس از تقدیم لایحه بودجه کل کشور در صورت برداشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000