ثبت واکسن چینی کرونا در امارات

5fd08b278ce1f_5fd08b278ce22

وزارت بهداشت امارات متحده عربی واکسن کووید-۱۹ شرکت "سینوفارم" چین را به طور رسمی ثبت کرد.

این وزارت، واکسن غیرفعال کووید-۱۹ تولید شده در موسسه بیولوژیک پکن را به عنوان بخشی از تلاش های خود برای مبارزه با همه گیری جهانی کروناویروس ثبت کرد.

این واکسن به درخواست شرکت سینوفارم ثبت شده است.

وزارت بهداشت امارات با همکاری دپارتمان سلامت ابوظبی به بررسی واکسن تولید شده شرکت سینوفارم پرداخته که نشان می‌دهد واکسن غیرفعال کروناویروس در برابر بیماری کووید-۱۹ اثربخشی ۸۶ درصدی دارد.

این واکسن همچنین سرعت ۹۹ درصدیِ تبدیل آنتی بادی خنثی کننده و اثربخشی ۱۰۰ درصدی در پیشگیری از موارد متوسط و شدید بیماری را دارد. علاوه بر این، بررسی‌ها حاکی از آن است که این واکسن عوارض جدی به همراه ندارد.

سپتامبر گذشته وزارت بهداشت امارات برای محافظت از کادر درمان که بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹هستند این واکسن را برای استفاده اضطراری تایید کرد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

راهکارهای تشخیص گوشت تازه و سالم مرغ

چ دسامبر 9 , 2020
از آن جا که گوشت مرغ ماده خوراکی است که به راحتی آلوده می شود، متاسفانه وقتی با افزایش قیمت ‌‌‌مرغ تازه، تقاضا برای مرغ ارزان‌تر زیاد شود، امکان تقلب و سوء استفاده هم بیشتر خواهدشد. دراین میان گوشت منجمد و یخ‌زدوده مرغ به دلیل این که یک بار فریزشده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000