توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود

5fbd554ab2956_2020-11-24_22-17 رئیس مؤسسه فتوح اندیشه بیان کرد: نگفتم طلاب کاخ نشین باشند، اهل بیت پول داشتند اما زندگی شان ساده بود.

بازنشر سخنان حجت الاسلام احمد رهدار درباره زندگی طلاب و روحانیون در باب اهمیت پولدار بودن، در روزهای گذشته جنجالی شد (اینجا بخوانید و ببینید). حالا رهدار در گفتگو با خبر فوری مواضعش را تعدیل کرده و گفت: طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود. متدینین هزاران موقوفه را در طول تاریخ به حوزه علمیه برای افرادی که اسلام را می‌خوانند و آن را پخش می کنند، وقف کرده‌اند.

وی ادامه داد: موقوفات حوزه علمیه را خرید و فروش کردند. موقوفه‌ها به نام ما اما به کام دیگران است.

گفت و گوی حجت الاسلام رهدار با خبر فوری را بشنوید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پشت پرده درخواست ازدواج خانم بازیگر از بن سلمان/ ویدئو

چ نوامبر 25 , 2020
ویدئویی از دختر کمدین یهودی که روی آنتن زنده محمد بن سلمان را یکی از گزینه‌های ازدواجش معرفی کرد، در فضای مجازی منتشر شد. عادی سازی روابط تعدادی از کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی واکنش بسیاری از چهره‌ها و رسانه‌های جهان را به دنبال داشت. در پی این اتفاقات یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000