کرونا جان استاد برجسته علوم سیاسی را گرفت

5faba44e7aa98_2020-11-11_12-13

صبح امروز حجت‌الاسلام داوود فیرحی استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه های علوم‌سیاسی و اندیشه سیاسی در اسلام، براثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران در گذشت.

داود فِیرَحی زاده ۱۳۴۳ در زنجان بود و 56 سال سن داشت. او پژوهشگر علوم سیاسی و اندیشه سیاسی اسلام بود و دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران و تحصیلات حوزوی تا سطح عالی بوده و استاد گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به شمار می رفت. فیرحی استاد میهمان دانشگاه مفید در قم و عضو شورای مرکزی مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم بود که از جمله تشکل های اصلاح طلب به شمار می رود.

فیرحی مؤلف ۱۰ کتاب و همچنین دارای حدود ۶۰ مقاله منتشره در مجلات و کنفرانس‌های علمی در حیطه اندیشه سیاسی اسلام بود که این کتب و مقالات منبع دروس علوم سیاسی در دانشگاه ها به شمار می آمد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فرزندان مهاجران مسلمان کاشف واکسن کرونا

پ نوامبر 12 , 2020
صاحبان اصلی شرکت داروسازی بیون تک؛ شریک آلمانی شرکت فایزر آمریکا را دو آلمانی ترک تبار تشکیل می‌دهند که در ساخت نخستین واکسن مؤثر مقابله با ویروس کرونا مشارکت داشته‌اند. مالک شرکت بیون تک را "اوگور شاهین" و "اوزلام توریجی" زن و شوهر ۵۵ و ۵۳ ساله تشکیل می‌دهند که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000