سخنگوی وزارت خارجه حمله تروریستی به مدرسه‌ای در پیشاور پاکستان را محکوم کرد

سیاسی/ سیاست خارجی 5f98068c50696_2020-10-27_15-07 سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به مدرسه ای در پیشاور پاکستان را که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان پاکستانی و از جمله تعدادی کودک شد را محکوم کرد.

سعید خطیب زاده کشتار افراد بی گناه از جمله کودکان بی دفاع را بیانگر پایبند نبودن عوامل اینگونه اقدامات تروریستی به هرگونه اصول اخلاقی و انسانی دانست.

خطیب زاده اقدامات هدفمند تروریستی در برخی از کشورهای همسایه در هفته های اخیر را در چارچوب برنامه ریزی های شوم به منظور تشدید اختلافات قومی و مذهبی در منطقه ارزیابی کرد و مبارزه با آن را مستلزم هوشیاری، هم افزایی تلاش ها و مساعی همه جانبه تمامی دولت های منطقه دانست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تابلوخوانی در بورس چیست؟

س اکتبر 27 , 2020
تابلو خوانی به معنای بررسی هر نماد، میزان خرید و فروش، نوسان‌های قیمت، میزان عرضه و تقاضای سهامداران حقیقی و حقوقی و… است که باعث شناخت وضعیت کوتاه‌مدت و میان‌مدت یک سهم می‌شود. سهامداران بازار سرمایه همچون سایر سرمایه گذاران پیش از سرمایه گذاری باید مجموعه ای از آموزش ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000