سال ۹۹، متورم‌ترین سال تاریخ پس از انقلاب

5f956d3f2914b_2020-10-25_15-49 میزان رشد تورم در هفت ماه نخست سال جاری در ۴ دهه اخیر در کشور بی‌سابقه است و سال ۹۹ را باید متورم‌ترین سال تاریخ پس از انقلاب نامید.

بر اساس گزارش مرکز آمار، شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری کشور در مهرماه امسال به ۲۶۰.۳ واحد رسید که نسبت به پایان سال گذشته ۳۰.۵درصد رشد کرده است.

رشد ۳۰.۵ درصدی شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری کشور به این معنا است که خانوارهای شهرنشین کشور به طور میانگین ۳۰.۵درصد بیشتر از انتهای سال ١٣٩٨ برای خرید یک «مجموعه کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند.

این میزان رشد تورم در هفت ماه نخست سال جاری در ۴ دهه اخیر در کشور بی‌سابقه است و سال ۹۹ را باید متورم‌ترین سال تاریخ پس از انقلاب نامید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعلام آماده‌باش به پرسنل خط اول مقابله با کرونا در انگلیس برای دریافت واکسن

ی اکتبر 25 , 2020
براساس چند طرحی که برای تسریع در عرضه یک واکسن در حال برنامه‌ریزی است، کارکنان خط اول سازمان بهداشت ملی (NHS) در انگلیس ممکن است در عرض چند هفته "واکسن کووید-۱۹" را دریافت کنند. به درمانگاه‌های زیر مجموعه این سازمان در سراسر انگلیس گفته شده است که برای برنامه‌ای که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000