افسوسِ سحر دولتشاهی برای از بین رفتن طبقه متوسط

5f895cf600099_5f895cf60009b سحر دولتشاهی با حضور در برنامه «کافه آپارات» درباره اختلاف طبقاتی موجود در جامعه و از بین رفتن طبقه متوسط صحبت کرد.

برنامه «کافه آپارات» با اجرای فریدون جیرانی، شب گذشته (چهارشنبه ۲۳ مهر)، میزبان سحر دولتشاهی، بازیگر سینما و تلویزیون و علیرضا معتمدی، نویسنده و کارگردان فیلم «رضا» بود که در گروه هنر و تجربه اکران شده است.

در بخشی از این گفت و گو، دولتشاهی درباره اختلاف طبقاتی موجود در جامعه گفت: «به نظر من در حال حاضر طبقه متوسط کم کم در حال نابودی است.»

معتمدی نیز در ادامه اضافه کرد: «نظر من هم همین است. به دلیل این که آرمان‌ها و انگیزه‌هایش را از دست داده و سرکوب شده است و این‌که مشکلات اقتصادی، طبقه متوسط را کم کم نابود می‌کند. طبقه متوسط فرهنگی داریم که آن هم به زودی نابود خواهد شد.»

دولتشاهی نیز در بحثی دیگر ادامه داد: «به نظرم بیشتر دعوای همه با هم است تا دعوای سنت و مدرنیته.»

جیرانی در ادامه صحبت‌های دولتشاهی گفت: «دعوای سنت و مدرنیته، دعوای دو سبک زندگی است که در جامعه وجود دارد. سبک زندگی سنتی می‌گوید من اصلی هستم و زندگی مدرنیته نیز سبک زندگی تازه‌ای است که سعی دارد خودش را تحمیل کند و دعوا بر سر دو سبک زندگی است. »

این برنامه پیش از درگذشت محمدرضا شجریان ضبط شده بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از ماسک سه لایه چقدر می‌توان استفاده کرد؟

ج اکتبر 16 , 2020
عضو هیئت علمی گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نسبت به استفاده از ماسک‌های خیس با شروع فصل سرما و بارندگی ها هشدار داد وگفت: در روزهای بارنی از ماسک خیس استفاده نکنید. علیرضا فاطمی، درباره نحوه استفاده ماسک در هوای سرد و نمناک، اظهار کرد: صرف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000