قطعا حال ترامپ خوب می‌شود

سیاسی/ بین الملل 5f79c634c61e9_5f79c634c61ed نخست‌وزیر بریتانیا گفت که اطمینان دارد رئیس جمهوری آمریکا که به کووید-۱۹ مبتلا شده، خوب خواهد شد و در حال دریافت بهترین مراقبت‌های ممکن است.

بوریس جانسون در جریان مصاحبه در شبکه بی‌بی‌سی گفت: اطمینان دارم که رئیس جمهور دونالد ترامپ بهبود پیدا خواهد کرد… او فقط نیازمند… منظورم این است که مهم‌ترین کاری که باید انجام داد پیروی از توصیه‌های پزشکانش است، او از مشاوره پزشکی عالی برخوردار است.

تست کووید ۱۹ جانسون اواخر ماه مارس مثبت و او به مدت یک هفته بستری شد؛ از جمله سه شب را نیز در بخش مراقبت‌های ویژه گذراند. وی اظهار کرد که به طور کامل بهبود یافته و از آنچه اصطلاحاً علائم "بلندمدت کووید" نامیده می‌شود، رنج نمی‌برد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اجرای حکم اعدام علیه ۱۵ زندانی سیاسی در زندان‌های السیسی

ی اکتبر 4 , 2020
سیاسی/ بین الملل منابع خبری از اجرای حکم اعدام علیه ۱۵ زندانی سیاسی در مصر خبر دادند. بر اساس گزارش سازمان‌های حقوق بشری، پس از سرنگونی «محمد مرسی» اولین رئیس جمهوری منتخب مردم مصر در 3 ژوئیه 2013، تعداد زندانیان سیاسی از جمله شخصیت‌های سرشناس مخالف دولت کنونی قاهره، افزایش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000