پروازهای ایرلاین عراقی بدلیل تخلف از مقررات تا اطلاع ثانوی لغواست

5f7abc48ccff1_5f7abc48ccff4 رئیس سازمان هواپیمایی کشور از قطع پروازهای ایرلاین العراقیه از ۱۳ مهر تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار کرد که پروازهای این ایرلاین به دلیل تخلف از مقررات لغو شده است.

تورج دهقانی زنگنه با اشاره به توافقات انجام شده بین ایران و عراق در خصوص انجام پروازهای یک‌سویه بین دو کشور به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ، افزود: مطابق این توافقات، مقرر شد که ایرلاین‌های هر کشور، فقط دیپلمات‌ها و اتباع مقیم کشور خود را جابه‌جا کنند.

وی گفت: متأسفانه شرکت هواپیمایی العراقیه بدون در نظر گرفتن توافقات، اقدام به جابه‌جایی مسافرانی که دارای ویزا از یک شرکت بودند کرد که این موضوع تخلف محسوب شده و به همین دلیل سازمان هواپیمایی کشوری طی اطلاعیه‌ای مجوز پروازهای این ایرلاین عراقی را لغو کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور تأکید کرد: از ۱۳ مهر مجوز پروازهای شرکت هواپیمایی العراقیه لغو شده است و تا اطلاع ثانوی این لغو مجوز ادامه خواهد داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دی کاپریو در انتظار اولین فرزند

د اکتبر 5 , 2020
نامزد ۲۳ ساله لئوناردو دی‌کاپریو باردار است و آن‌ها در انتظار به دنیا آمدن نخستین فرزندشان هستند. براساس شایعات و خبرهای منتشر شده از سوی برخی از رسانه‌ها، گفته می‌شود کامیلا مورون، مدل، بازیگر و نامزد ۲۳ ساله لئوناردو دی‌کاپریو باردار است و آن‌ها در انتظار به دنیا آمدن نخستین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000