خبر خوش برای پرداخت مطالبات کارکنان نظام سلامت

معاون وزیر بهداشت گفت: به زودی شاهد رفع بسیاری از موانع و مشکلات حوزه منابع انسانی به ویژه در پرداخت حقوق، برقراری مزایا و فوق العاده های شغلی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز خواهیم بود.

سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، از توافق اخیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی با وزارت بهداشت در خصوص ارتقای وضعیت منابع انسانی خبر داد و گفت: در پی نشست وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه و توافق حاصله بزودی با تخصیص و تأمین منابع لازم شاهد ارتقای نظام پرداخت حقوق و مزایا، پرداخت مطالبات و معوقات پرسنلی، برقراری فوق العاده کارکنان نظام سلامت در رده‌های مختلف شغلی و جذب و تأمین نیروی انسانی کافی به ویژه برای مراکز جدید الافتتاح خواهیم بود.

وی افزود: در همه ماه‌های گذشته و به ویژه بعد از بسیج ملی مقابله با کرونا و تلاش و مجاهدت مدافعان سلامت، یکی از دغدغه‌های جدی وزارت بهداشت پیگیری و رفع مشکلات مربوط به نیروی انسانی به عنوان سرمایه بی بدیل سازمانی بوده است که بخش عمده‌ای از این دغدغه‌ها در نشست اخیر وزیر بهداشت و رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه مورد مذاکره قرار گرفت و با موافقت آقای نوبخت و دستور وی به زودی شاهد رفع بسیاری از موانع و مشکلات حوزه منابع انسانی به ویژه در پرداخت حقوق، برقراری مزایا و فوق العاده‌های شغلی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خواهیم بود.

تقوی نژاد تاکید کرد: منابع انسانی، سرمایه بی بدیل هر سازمان بلکه هر جامعه ایست و در همه ماه‌های اخیر مدافعان سلامت این مهم را در تأمین و ارتقای سلامت و حتی امنیت روانی و اجتماعی جامعه ایرانی به بهترین وجه ممکن به منصه ظهور رساندند.

وی اظهار امیدواری کرد این اقدامات جبران بخش کوچکی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان در ماه‌های اخیر باشد.

پست بعدی

میزان ابتلا به کرونا بیشتر خواهد شد

س سپتامبر 8 , 2020
رئیس بخش بیماری‌های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: همیشه شروع اپیدمی بیماری‌های ویروسی مثل آنفولانزا از مدارس آغاز می‌شود و در مورد کرونا و سایر بیماری‌های ویروسی دیگر هم غیر از این نیست. رئیس بخش بیماری‌های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در رابطه با بازگشایی مدارس و حضور برخی دانش‌آموزان در سر کلاس گفت: همیشه شروع اپیدمی بیماری‌های ویروسی مثل آنفولانزا از مدارس آغاز می‌شود و در مورد کرونا و سایر بیماری‌های ویروسی دیگر هم غیر از این نیست، از همین رو نباید تجمعی در مدارس شکل بگیرد تا بچه‌ها این ویروس را به سایر افراد انتقال دهند. «پیام طبرسی» رئیس بخش بیماری‌های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری درباه نتایج سفرهای بین شهری مردم بر میزان شیوع کرونا و همچنین تاثیر بازگشایی مدارس در این زمینه بیان کرد: طبق پیش‌بینی میزان ابتلا به ویروس کرونا بیشتر خواهد شد و نباید دیگر بحرانی به وجود بیاید که باز هم وضعیت را خطرناک کند. وی با اشاره به حضور برخی دانش‌آموزان در مدارس ادامه داد: همیشه شروع اپیدمی بیماری‌های ویروسی مثل آنفولانزا از مدارس آغاز می‌شود و در مورد کرونا و سایر بیماری‌های ویروسی دیگر ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000