حمایت انجمن مدیران رسانه های ورزشی ایران (ایسما) از پدرام پاک آیین در انتخابات ۴ آذر

5fba7b3f06d95_2020-11-22_18-22 انجمن صنفی مدیران رسانه های ورزشی ایران با صدور بیانیه ای، پدرام پاک آیین، حقوقدان و روزنامه نگار باسابقه را به عنوان نامزد مورد حمایت خود معرفی کرد.

انجمن صنفی مدیران رسانه های ورزشی ایران با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مدیران مسئول رسانه های سراسر کشور برای شرکت در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول، پدرام پاک آیین، حقوقدان، روزنامه نگار باسابقه و مدیر کل پیشین مطبوعات داخلی را به عنوان نامزد مورد حمایت خود معرفی کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

همکاران عزیز، مدیران مسئول محترم

رسانه های کشور در شرایطی به سر می برند که برای حفظ اعتبار، منزلت و هویت صنفی، کارکرد فرهنگی و اجتماعی و نجات ازبحران اقتصادی حاضر، به نماینده ای فراجناحی، کارشناس و باسابقه در‌ هیئت نظارت بر مطبوعات نیاز دارند.

انجمن صنفی مدیران رسانه های ورزشی ایران پس از ارزیابی عملکرد و برنامه های کاندیداها،‌ آقای پدرام پاک آیین،‌ حقوقدان، وکیل پایه یک و‌ مدیر کل پیشین مطبوعات را شایسته دانسته و رسماً به عنوان نامزد خود برای تصدی نمایندگی در‌ هیئت‌ نظارت بر مطبوعات معرفی وازایشان حمایت می کند.

انجمن مدیران رسانه های ورزشی ایران (ایسما)

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ابراز احساسات حامد بهداد به صدای جاودانه چنگیز جلیلوند/ ویدئو

ی نوامبر 22 , 2020
حامد بهداد در جشن حافظ با تجلیل از حنجره طلایی دوبلاژ ایران زنده یاد چنگیز جلیلوند، گفت: چند سال است می‌خواهم برای صدای مارلون براندو به شما جایزه بدهم.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000