فرماندار تگزاس: تعداد آرای زودهنگام در این ایالت از کل آرای این ایالت در انتخابات ۲۰۱۶ فراتر رفت

سیاسی/ بین الملل 5f9c52000c275_5f9c52000c278 فرمانداری ایالت تگزاس اعلام کرد تا صبح امروز بالغ بر ۹ میلیون نفر از شهروندان این ایالت به صورت حضوری یا پستی در رأی‌گیری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کرده‌اند.

منابع رسمی در ایالت تگزاس اعلام کردند که در فاصله ۴ روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تعداد آرای زودهنگام اخذ شده در این ایالت از رقم آن در انتخابات ۲۰۱۶ فراتر رفته است.

به گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی، فرمانداری ایالت تگزاس روز جمعه اعلام کرد تا صبح امروز به وقت محلی بالغ بر 9 میلیون نفر از شهروندان این ایالت به صورت حضوری یا پستی در رأی‌گیری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که روز سه‌شنبه سوم نوامبر (13 آبان) برگزار می‌شود، شرکت کرده‌اند که این رقم بالاتر از کل آرای اخذ شده در این ایالت در انتخابات ریاست جمهوری گذشته است.

بر اساس آمارهای رسمی ارائه شده از سوی فرمانداری ایالت تگزاس، در دور قبلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 8،969،226 نفر (معادل 59.4 درصد کل واجدان شرایط) در این ایالت رأی دادند که سهم دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون از این آرا به ترتیب 52.2 و 43.2 درصد بود.

ایالت تگزاس که دومین ایالت پرجمعیت آمریکاست، به‌طور سنتی یک ایالت جمهوری‌خواه محسوب می‌شود اما برخی نظرسنجی‌ها حکایت از این دارند که جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری شانس بیشتری برای پیروزی در ایالت تگزاس و در اختیار گرفتن 38 رأی الکترال این ایالت دارد؛ اتفاقی که اگر رخ دهد احتمالاً به معنای شکست ترامپ در انتخابات آمریکا خواهد بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعلام زمان واریز یارانه آبان/ هر خانوار چقدر یارانه می‌گیرد؟

ج اکتبر 30 , 2020
یارانه معیشتی خانوار فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد یارانه معیشتی آبان‌ ماه شنبه (دهم آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار مشمول این طرح واریز می‌شود. یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بر اساس اعلام سازمان هفدمندی یارانه ها ، در روز بیستم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000